If you like soul music check out Terrence Howard

Discussion in 'The R&B Haven' started by Knowledge, Sep 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knowledge

    Knowledge Guest

    His album only pushed 15,000 they killing his next project already... someone spend the fucking $10...
    test
  2. That Nigga

    That Nigga aka Hot Shyt

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    19,534
    good song
    [youtube]Ins-1NXsiXo[/youtube]

    i aint feeling his vocals on the album though. i guess he's gonna have to stick to acting cuz i know i aint buying his album
    test
  3. Mask2MyFace2

    Mask2MyFace2 Controversial

    Joined:
    Dec 22, 2002
    Messages:
    6,366
    his album was wack...fuck that...I dled that shit for free...thank goodness.

    shit was horrible to say the least

    don't try to hype this "album" up
    test
  4. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    Yeah it's not worth it to hype it up. 15,000 units is good for this album. I'm surprise that many people bought it, or that columbia bought that many, whichever the case may be...
    test
  5. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678
    I like him as an actor and I was afraid that his album would be terrible so I didn't even want to listen to it and I'm still afraid to click the play button on that video.
    test
  6. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    ^Dont do it to yourself. Your image of him will do a complete 360 in utter anguish...plus it's no longer available anyway...
    test
  7. RealMS

    RealMS Ne te quaesiveris extra

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    5,023
    Lmao....they were talking about this on the morning show on one of the radio stations here...and ppl. were calling in like what the hell is Terrence doing..he's a good guitar player but he needs to stick to his acting & STOP SINGING!!!!!! I heard that song though, oh my goodness.
    test
  8. YounG Doo Rag G

    YounG Doo Rag G 4 POUND

    Joined:
    Oct 5, 2004
    Messages:
    2,122
    i ahvent heard anything yet, actually.
    test
  9. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    Yeah I wouldn't even be mad if he just played the guitar on the album but when he tried to sing that was a deal breaker there. It aint like how some people who cant sing try to stick in a safe zone with simple notes and shit either. This nigga is trying to go all out on some radical never been heard before type shit and completely missed the mark from a vocal aspect.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)