if room raiders came by your house

Discussion in 'The Alley' started by Flow Da HoloGraff, May 27, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adrock

    Adrock 3 TextMCS and a LoKK beat

    Joined:
    Nov 26, 2004
    Messages:
    327
    Odd shit embaresses me. I could give a shit about my mariah carey cds. all my phil colins shit. my rooms a mess and i dont care.

    but if they found any of my ex's underwear or my cum stains i'd cry.
    test
  2. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    my B2K cd's...


    I can say those are my wife's though...


    uhm...


    cuz they are...

    [look]
    test
  3. masterragu

    masterragu Sweep The Leg, Johnny!

    Joined:
    Dec 11, 1999
    Messages:
    74,914
    my lifesize blow up horse
    test
  4. penacILLin

    penacILLin konichiwa

    Joined:
    Oct 10, 2004
    Messages:
    250
    um..lets see.. not my porno cuz i dont give'a fuck about that.. um.. maybe every single thing ive written for a track or like personal shit ive written..
    test
  5. ClevlandSteamer

    ClevlandSteamer New Member

    Joined:
    Mar 7, 2005
    Messages:
    824
    The neighbor boy
    test
  6. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316

    Same :eek:)
    test
  7. PinkcHica

    PinkcHica hip hop addict

    Joined:
    Jul 5, 2004
    Messages:
    6,000
    hahaha

    yes, it's not mine though lol My friend carlos has some of his stuff in my room. His gay porn and stuff. He needs to come get his stuff now that I think about it.
    test
  8. Flow Da HoloGraff

    Flow Da HoloGraff Fuck Up!

    Joined:
    Mar 3, 2002
    Messages:
    13,190
    quit lying
    you cried when they broke up
    test
  9. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    Nothing to hide. My room is too small to have anything worth hiding in.. because you'd find it without having to look.
    test
  10. QB Reloaded

    QB Reloaded can you woo, woo, woo?

    Joined:
    Sep 15, 2004
    Messages:
    1,653
    lmao
    test
  11. Infamous-J

    Infamous-J O.G.

    Joined:
    Jul 28, 2001
    Messages:
    2,560
    Ha, some of ya'll crazy......Aint really nothin to hide here, only thing they would find really is tha cum stains lol....Me and ma girl got a king bed so they would have fun checkin that shit out....
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)