If Rm.com Remade the Blueprint

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by nwo504, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. F.Fluid

    F.Fluid New Member

    Joined:
    May 9, 2003
    Messages:
    131
    lol...


    word @ lcd...on song cry, nwo's version would be considered alot better without the smell of the original around.
    test
  2. LCD Beats

    LCD Beats TYME President

    Joined:
    Jul 20, 2004
    Messages:
    7,315
    yo, i'm really feelin this idea of the remix albums.... i got some Pac shit i'ma upload for niggas within the next couple days
    test
  3. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    yeah the beat to renegade is ass so i'll happily remix that joint....somebody find me the acapella and gimme the bpm please......
    test
  4. LCD Beats

    LCD Beats TYME President

    Joined:
    Jul 20, 2004
    Messages:
    7,315
    Renegades BPM = 84.96
    test
  5. nwo504

    nwo504 Rawtunez

    Joined:
    Jan 21, 2002
    Messages:
    4,215
    I cant find that acapella anywhere
    test
  6. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    ima remix one when i get time.
    test
  7. Phoenix5891

    Phoenix5891 T.S.K.

    Joined:
    Jan 12, 2004
    Messages:
    6,928
    www.PdotNix.com

    Over 1 Gigabyte of sounds, high quality drum kits including kicks, snares, hihats, percussion, and bass

    Sound Effects

    Reason Refills

    Soundfonts

    Over 2.5 Gigabytes of New & rare Hip-Hop, R&B & Reggae/Dancehall/Reggaeton Acapellas

    Yes!
    test
  8. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175

    i actually thought ud hate to do it cuz of eminem on it.

    lol.

    but its a still jay track


    yall dudes got so many accapellas off this album i didnt even know existed. damn.


    lol yall be stealin peoples spots too.
    test
  9. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    test
  10. sdizzle

    sdizzle sexy beat maker

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    6,309
    96 ..
    test
  11. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    lcd's is dope
    test
  12. LCD Beats

    LCD Beats TYME President

    Joined:
    Jul 20, 2004
    Messages:
    7,315
    ^^^^ thanx cuzzo
    test
  13. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    tempo of the ruler's back?
    test
  14. nwo504

    nwo504 Rawtunez

    Joined:
    Jan 21, 2002
    Messages:
    4,215
    you mean to tell me yall can figure out the tempo?/
    test
  15. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    i can...but im lazy...
    test
  16. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175
    haha i i like lcds joint

    mur daaaaah.
    test
  17. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    basically
    test
  18. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175
    test
  19. LCD Beats

    LCD Beats TYME President

    Joined:
    Jul 20, 2004
    Messages:
    7,315
    test
  20. nwo504

    nwo504 Rawtunez

    Joined:
    Jan 21, 2002
    Messages:
    4,215
    noone esle doing shit?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)