If everyone here got together

Discussion in 'The Alley' started by RealMS, Sep 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RealMS

    RealMS Ne te quaesiveris extra

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    5,023
    Outside of the Lipstick Alley or w/e, "in real life" How do you think that function/gathering would end up?
    test
  2. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,914
    ambulances and condoms
    test
  3. RealMS

    RealMS Ne te quaesiveris extra

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    5,023
    well in that case I won't be the hostess
    test
  4. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,914
    ill collect the entrance fee
    test
  5. RealMS

    RealMS Ne te quaesiveris extra

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    5,023
    may we split profits?
    test
  6. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,914
    y.....

    plead ur case
    test
  7. RealMS

    RealMS Ne te quaesiveris extra

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    5,023
    why not?

    lol greedy greedy greedy
    test
  8. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    well it would be a loud gathering....im sure we all wouldn't get along...some would but could u imagine if some were to meet in person.....i think they would be 2 scared to do anything but talk alot

    I'd go :-D but i'd get in for free
    test
  9. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,914
    unless u have a vagina ur going in ur wallet
    test
  10. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    Unfortunately, it'd be a sausage fest.

    There would probably be some surprises. A lot of people who have beefed on here would say "ahh, it's not that serious, you know I was just playing.. right?" and that would be the end of it.

    Some people may actually harbour some ill will towards others.

    It depends who comes. The ratio of male: female would be probably 3:1.

    Another dimension......is this get together a sleep over type of joint? that changes things.. lol.

    is it 18 and over?
    test
  11. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    ^^^lmao @ sleep overs......
    test
  12. RealMS

    RealMS Ne te quaesiveris extra

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    5,023
    Shadow you have to add to the money tree, besides have you ever heard of "men's night" ? lol


    It can be a sleep over lol-sounds childish. I think I would leave early, some ppl. on here are scary

    no offense
    test
  13. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    Under 18... MC-Panther, maybe a few others.

    When I say sleep over, I'm talking in a 'Real World' type of way... not 'everybody bring your favourite pajamas and sit up and talk all night'.
    test
  14. RealMS

    RealMS Ne te quaesiveris extra

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    5,023
    yeah I know, just the term alone though


    I'll pitch me a tent up in the backyard, or perhaps the front yard
    test
  15. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    You know you won't get a moment's peace while you're in there.
    test
  16. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    @ Real whos scarey? lol.....im sure u would pay for me Real
    test
  17. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Have a real world type house with ALL the MAIN rm ppl....shit that'd be great. I'd love that. It would make for good tv.


    As for what would happen? First of all, I'd get in free, I ain't paying no fee lol. Second, I'd have my rm wedding and marry my rm lover! BWAHAHAHAHAHA. Oh gosh, it really would be a great time I'm sure ;o)
    test
  18. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    ^^^i hope it a big house....RM has some crazy ppl to be in a small house lmao
    test
  19. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    Nani, do you forsee any sex?

    Not sex that you'll be involved in, just sex.
    test
  20. RealMS

    RealMS Ne te quaesiveris extra

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    5,023

    Somebody will have my back

    & Shadow I'd rather not say...& as far as paying for you... [funny]
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)