If double ML joined the circus, what would he be?

Discussion in 'The Alley' started by Shit with corn in it IRM'S BITCH, Apr 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. double ML

    double ML Guest

    it's not an assumption.

    it's a well documented fact.


    [​IMG]
    test
  2. Freebass

    Freebass NAH NUDDAH

    Joined:
    Dec 17, 2001
    Messages:
    15,869
    wow......just wow..... sin kept going when I quit, now double is in a state of further disarray, and the rest of the free world has taken their laxatives atop the midget ml's head........lol at the smilies shit.....sin nailed it dead on........what more is there to say?
    test
  3. double ML

    double ML Guest

    lmao@how i destroyed sin, freebass, panther, and the rest of the groupies[funny]
    test
  4. SIN

    SIN Sincerely

    Joined:
    Dec 10, 2000
    Messages:
    12,107
    ^^[-:)]^^
    test
  5. Leila Night

    Leila Night efrain,you're my one&only

    Joined:
    Sep 27, 2006
    Messages:
    7,830
    What phenomenon this thread is.
    test
  6. double ML

    double ML Guest

    ^^werd


    i brushed these crumbs the fuck off
    test
  7. SIN

    SIN Sincerely

    Joined:
    Dec 10, 2000
    Messages:
    12,107
    wigga, please...you got squashed like a bug.
    test
  8. double ML

    double ML Guest

    jackass please- i pissed all over your confidence
    test
  9. Dex P. LaMorte

    Dex P. LaMorte New Member

    Joined:
    Jun 15, 2005
    Messages:
    10,011
    [youtube]KQonPfZpRLY[/youtube]
    test
  10. SIN

    SIN Sincerely

    Joined:
    Dec 10, 2000
    Messages:
    12,107
    ...watches video...


    oh my bad, did you say something?
    test
  11. *Deuce Wilde*

    *Deuce Wilde* aka stfu dave

    Joined:
    Aug 30, 2004
    Messages:
    22,912
    lol, all i know is, i watched the suns game in nice scottsdale, az over with a bunch of friends (here is some clarification if this whole "friend" concept is foreign to you, double: http://www.google.com/search?hl=en&q=define: friend&btnG=Search)
    while double was in no-man's-land, az, all alone... in his shitty apartment, eating a microwaveable dinner...

    i pity you, i really do
    test
  12. This thread should hang around Double's neck as a symbol of the day he tried to get smart (as if) and looked very very stupid, (moreso than usual) and thats sayin something--this mafucka still puts his shoes on the wrong feet.
    test
  13. *Deuce Wilde*

    *Deuce Wilde* aka stfu dave

    Joined:
    Aug 30, 2004
    Messages:
    22,912
    test
  14. double ML

    double ML Guest

    lmao@the groupies still livin' in denial[funny]

    double is your idol
    test
  15. Freebass

    Freebass NAH NUDDAH

    Joined:
    Dec 17, 2001
    Messages:
    15,869
    double's posts are sponsored by echo unlimited............this fucker still puts bk dimacells on all four limbs, and doesn't understand how to stand up for himself.........he is a paradox with four pairs of socks..........
    test
  16. Freebass

    Freebass NAH NUDDAH

    Joined:
    Dec 17, 2001
    Messages:
    15,869

    this shit is seriously too funny..............I laugh every time I see this.......thought I should re-up double's detriment further
    test
  17. SIN

    SIN Sincerely

    Joined:
    Dec 10, 2000
    Messages:
    12,107

    you mean double looks like billy idol, minus the groupies
    test
  18. if there was a war of the cocks double would be at the front line sizing up the enemy
    test
  19. double ML

    double ML Guest

    brit is far too obsessed with homosexuality.


    and double is a far better man than any of you sissy boys.
    test
  20. shutup ketchup rep

    your power has been diminished like the emperor in star wars except he was better looking
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)