I love eating pussy

Discussion in 'Ladies Lounge' started by MLK_Jr., Jun 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cadet_Karma

    Cadet_Karma I used to give a fuck....

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    458
    why chicks dont make threads
    about giving head???
    ....just wondering!!!
    test
  2. MLK_Jr.

    MLK_Jr. New Member

    Joined:
    Apr 26, 2005
    Messages:
    23,610
    cause yall scared
    test
  3. Dark_Sun

    Dark_Sun Phantom of the Forums

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    5,783
    And you wonder why you have been single fore a few years....

    I live in the land of orgasms...Cum now and cum often baby....
    test
  4. Radium

    Radium f k

    Joined:
    Mar 4, 2008
    Messages:
    5,535
    its a taste some girls have some don't. i highly doubt its blood because if it really was it would only have that taste occasionally (when she is on the rag) and not all the time.
    test
  5. Shellyshell

    Shellyshell Addicted

    Joined:
    Sep 22, 2003
    Messages:
    39,280
    I could live in that land forever.
    test
  6. PinkcHica

    PinkcHica hip hop addict

    Joined:
    Jul 5, 2004
    Messages:
    6,000


    lmao
    test
  7. Roddy

    Roddy Well-Known Member

    Joined:
    Feb 4, 2003
    Messages:
    14,141
    maybe ya girl just got a nasty cooch

    cause the "copper" or 'battery" taste that you are having is a excess of iron, and NORMALLY a female would only have that much iron in that area when she is bleeding.. but i dont know. im just telling you what the taste is.. you can figure out why it taste like that if you want
    test
  8. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    lol yall just acted a fool in this thread lol
    test
  9. R-Tistic

    R-Tistic Your favorite DJ

    Joined:
    Feb 10, 2002
    Messages:
    4,970
    LOL....if she's givin me head before we're together, she's probably not somebody I'm about to wife up anyway. And if you ain't wifey or somethin close to it, you definitely won't get it.

    I wouldn't be selfish like that if she was my girl...but if she's just a girl I'm messin with, you damm right. It's a race to the finish line, I'm cummin to win and got nuttin to lose...and if she don't cum when I cum, she better wait til I cum back.
    test
  10. H20_DirtyGlove

    H20_DirtyGlove New Member

    Joined:
    May 17, 2005
    Messages:
    1,979
    rtistic u ain't getting pussy like I got the pussy smell on my unwashed dick to prove it I dig in my boxers and sniff
    test
  11. barnizzle

    barnizzle HIP HOP

    Joined:
    Sep 25, 2004
    Messages:
    7,636
    lol ahahahaha
    test
  12. I know what radiums talking about..ive had the mettalic twang of the twat on my tongue
    test
  13. Slink

    Slink El Verga de Burro

    Joined:
    Jul 17, 2008
    Messages:
    6
    Ain't nothin wrong with it... I enjoy it too, when I do it. Kinda like a ravenous cunnilinguist!
    test
  14. SpawnYours

    SpawnYours Gram •••••••

    Joined:
    May 14, 2004
    Messages:
    3,866
    Im from the bay ... Ill clean that shit right up ... And I bring dick too lol
    test
  15. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    you are what you eat!!!!
    test
  16. Mr ExZ

    Mr ExZ evolved

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    17,374
    ^^ so i guess that makes u a asshole

    if shes not my girl or i havn't slept with her a few times no way im eatin her out


    but if she qualifies hell yeh i luh eatin me some

    love it so much, i tried packin it for lunch once... but the bitch ripped through the brown bag
    test
  17. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    lmao ^^^ yea i'ma asshole and i like it. Take a joke dude cuz if i was what i eat i'd be a chicken cuz i eat it every day....its jus what niggaz do. Real talk tho i used to love eating it when i was younger but now i rarely do it.
    test
  18. Mr ExZ

    Mr ExZ evolved

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    17,374
    lol my dude u tellin me to take a joke when shit i said was pure jokes
    test
  19. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    yea i knew u was joking thats why i ain't say fuck u or nothin lol. oh yea for me to ever eat a chick her pussy better smell like water,flowers or apples
    test
  20. rocker314

    rocker314 Rock Star

    Joined:
    Aug 22, 2008
    Messages:
    428
    it's yummy right? lol
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)