i got arrested with 5.6 grams and a pipe

Discussion in '420Lounge' started by orbit the great, Sep 5, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873

    Do you live with your parents?

    If you're 18 and out of highschool they have no right to send letters or any information pertaining to you to your parents.

    Now if you live with them theyll send it their but ur parents still cant look at it...

    Dont even fuck with them.

    Let them bring charges on you if they want, but dont snitch.

    Snitches are bitches.
    test
  2. orbit the great

    orbit the great another gay white kid

    Joined:
    Oct 6, 2003
    Messages:
    1,518
    ya i aint snitchin



    but i live with my parents, but im away at college


    so is their a possibility they would send shit to my parents still?
    test
  3. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873
    What is your permanent address?

    What address did they give you?

    Did you even get arressted lol?

    Arressted would mean they took you to jail and got all your info and got your prints and shit....

    Did they do that or just cuff you, then let you go after they got your number and address and shit?

    If you gave them your parents address then they'll send shit to your parents.
    test
  4. orbit the great

    orbit the great another gay white kid

    Joined:
    Oct 6, 2003
    Messages:
    1,518
    i didnt give them any adress


    i got mugshotted and printed tho


    they had all my info from the college


    it had my parents adress on it too tho along with my dorm info
    test
  5. The Militant

    The Militant New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    3,229
    you are 18. they are not allowed to send letters to other people about your arrest. hope to yourself that they DO because then you can file a fucking HUGE lawsuit on them. trust me, that is sooo illegal.

    the only thing they can do is send mail to YOU, but at your home address. but NOT with your parents name on it.

    i think thats probably what he meant tho. he probably said we'll send post to your HOUSE where your parents live. not TO your parents by name... and if he is blackmailing you, try to get evidence. and dont make any decisions unless they put it on writing. because cops that think you are ignorant will try to play you. and cops that think youre smart will make your life hell...

    make yourself look stupid, but dont fall for their tricks.

    this is another reason why i hate all cops.
    test
  6. illustrate

    illustrate watch my shoes

    Joined:
    Oct 29, 2000
    Messages:
    9,541
    lol@sendin shit to ya peoples

    thats bullshit

    they was tryna scare u into snitchin..and it looks like it almost worked

    ne way i wouldnt even worry about it

    i got arrested in july for the same shit

    i had about 15 grams, lil over a half O

    thats still a misdameanor(sp?) in florida

    just went to court last tuesday

    i pleaded no contest

    got a $260 ticket and i gotta go one time to this class bout drugs
    test
  7. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873
    If they do send anything.....they will send it to his PERMANENT address...

    So most likely it could end up at your parents house. Doesn't mean legally your parents are allowed to open your mail, but it still gives them the chance to.
    test
  8. Nebz

    Nebz R.I.P. Point Game

    Joined:
    Nov 21, 2002
    Messages:
    25,951

    Thats not what happened to my boy...

    Well he had a lot more than an 8th...or whatever orbit had...what 5.6 grams so basically an 8th

    and if u close any of my threads again bitch....Ill cut your throat and put ya dick down it...
    test
  9. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873

    Well you just solidified what I said about it not being enough to get him for intent to distribute.

    And an 8th is 3.5 grams...

    and lol @ your last statement haha
    test
  10. Nebz

    Nebz R.I.P. Point Game

    Joined:
    Nov 21, 2002
    Messages:
    25,951

    I sold my 8ths at 4 grams....Unless i bagged up four different bags and just threw them all in one baggie because i ran out and didnt Re-Up before sombody wanted an 8th.... and my baggies I usually weigh them out to .9 to 1 gram...

    But for the most part my 8ths are 4 grams....
    test
  11. fiktion

    fiktion *******

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    8,056
    ^ that aint an 8th then homie thats 4grams for whatever they payin u lol ;)

    5.6 grams you shouldnt get shit, i dont know about the laws where you`re at.. my first charge for 11grams or wtfever it was got dropped..
    test
  12. orbit the great

    orbit the great another gay white kid

    Joined:
    Oct 6, 2003
    Messages:
    1,518
    my 8th must have been well over 6 grams cause we smoked a nice amount before i got bum rushed
    test
  13. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873
    an 8th is 3.5 fucking grams....are you people dumb?
    test
  14. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873

    Then you're giving them an extra .5
    test
  15. Nebz

    Nebz R.I.P. Point Game

    Joined:
    Nov 21, 2002
    Messages:
    25,951
    My 8ths are 4 grams...

    End of story.
    test
  16. Nebz

    Nebz R.I.P. Point Game

    Joined:
    Nov 21, 2002
    Messages:
    25,951

    lol...let me talk to your connect...
    test
  17. Mr Huxtable

    Mr Huxtable aka Sincere

    Joined:
    Aug 2, 2002
    Messages:
    2,442

    eighth of an ounce = 3.5 grams

    it's math, dog.
    test
  18. fiktion

    fiktion *******

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    8,056
    ^ EXACTLY lol
    test
  19. Tha Cunnysmythe

    Tha Cunnysmythe Unsavoury Negroid

    Joined:
    Apr 14, 2002
    Messages:
    14,737
    Thank you. It's not just a term meaning 'a few days worth of weed' or something... A dealer who doesn't know what an eighth is?
    test
  20. orbit the great

    orbit the great another gay white kid

    Joined:
    Oct 6, 2003
    Messages:
    1,518
    it was only mediocre shit so he hooked me up



    i smoked some sweet tooth today tho


    WOW
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)