I fucking hate juggalos

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by Max Silver, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Max Silver

    Max Silver In the kitchen

    Joined:
    Jul 30, 2010
    Messages:
    492
    Its embarassing when you dont know whos worse, the fans or the artists.
    test
  2. C Murph

    C Murph New Member

    Joined:
    Dec 25, 2008
    Messages:
    846
    [youtube]Mlbsqgj_NEk&feature=player_embedded[/youtube]
    they cant tell Tom Green is mocking them
    test
  3. MrFujiwara

    MrFujiwara Texas Battle League

    Joined:
    Jul 29, 2009
    Messages:
    1,854
    I respect the fuck out of this guy for that, he doesn't get shook up at all.
    test
  4. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911
    Wow...You just put the whole event into prospective...Major props.


    For the sake of people who didnt bother to check out the site, Here's some of the pictures.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    Edit for bigger pictures.
    test
  5. MrFujiwara

    MrFujiwara Texas Battle League

    Joined:
    Jul 29, 2009
    Messages:
    1,854
    I honestly can't tell whos trolling who in this video.
    test
  6. J Keeper

    J Keeper Super Jesus

    Joined:
    Jun 3, 2010
    Messages:
    14,113
    Tila cuts herself.

    Check the marks on her right wrist.
    test
  7. Krown

    Krown New Member

    Joined:
    Dec 2, 2008
    Messages:
    2,614
    Why does ICP invite all these people to their concerts? Kurupt & Bubba Sparxxx got the same treatment as well...I know its a nice paycheck for them, but is it really so the audience can throw shit at them?
    test
  8. TsirhCitna

    TsirhCitna New Member

    Joined:
    Jul 25, 2009
    Messages:
    4,486
    i don't like tila tequila at all but jesus i don't think i would ever put my hands on actual shit to throw at ANYBODY
    test
  9. JaeBoogie313

    JaeBoogie313 New Member

    Joined:
    Aug 2, 2010
    Messages:
    1,007
    Posted via Mobile Device
    test
  10. AlexKKKeller

    AlexKKKeller New Member

    Joined:
    Oct 8, 2009
    Messages:
    2,598
    Juggafags are a waste of existence, yeah, but this was hilarious.
    test
  11. ILLEATYAFACE

    ILLEATYAFACE New Member

    Joined:
    Jun 29, 2010
    Messages:
    2,649
    test
  12. misterteenwolf

    misterteenwolf Well-Known Member

    Joined:
    Aug 1, 2009
    Messages:
    3,092
    haha i know the story behind this shit. that fat bitch is nuts
    test
  13. DocOctopus

    DocOctopus STFU and Listen

    Joined:
    Oct 13, 2009
    Messages:
    1,440
    haha true that. did you hear the radio interview with her?

    "I'm just a sad juggalette but if yal'd send me some free shit then I'd be better. Clowns gotta look out for each other right?"
    test
  14. thesmoove1

    thesmoove1 Young Boss

    Joined:
    Oct 22, 2008
    Messages:
    473
    wow wat a bunch of fuckin faggots.

    that dude andrew wk is the man tho haha they bouncin cans off his head and shit n he keeps headbanging
    test
  15. Rjunior

    Rjunior New Member

    Joined:
    Feb 1, 2006
    Messages:
    1,166
    wtf is a juggalo never heard of this shit....
    they foogaze 4 dat!!!
    i wish the nigga wud have manned up that threw the bottle at meth...
    u can throw bottles but not ya hands rite.. herb ass niggas!!!
    test
  16. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911

    Somebody explain this story.
    test
  17. 360

    360 裝褋褣裐裳裛裒袙

    Joined:
    Sep 3, 2003
    Messages:
    2,817
    Posted via Mobile Device
    test
  18. Lump Sum

    Lump Sum Real As It Ever Was

    Joined:
    Aug 18, 2010
    Messages:
    4
    I'm just a juggalo
    And every where I go
    People call me "fucking fag"
    I play with my poo poo
    and like to shout "woo woo"
    woooo... dats what i say
    There will come a day
    when I shall pass away
    what will they say about me?
    I'm just a juggalo
    life is bettter without me
    test
  19. Dextah Dunx

    Dextah Dunx Emcee/Battle Affiliate

    Joined:
    Mar 2, 2009
    Messages:
    401
    i fuckin hate juggalos... period.. fuck there lifestyle and fashion statement go hang yourselves!
    test
  20. TheRealWarlock

    TheRealWarlock Top 5 In The 505

    Joined:
    Jun 22, 2010
    Messages:
    5,296
    lol you rhymed me with me

    go back to utica,
    cuz you just suck!
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)