How many of y'all DO NOT watch porn???

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Blackanese, Sep 3, 2013.

  1. GaLaTeA

    GaLaTeA GymArt

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,424
    Hold up - with all those redtubes, pornhubs, etc - ya'll still dl'd porn? :scared:
    • +Rep +Rep x 1
    test
  2. Geedorah

    Geedorah King

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    11,872
    You never know when you might lose internet connection.
    Last year I didnt have it for half a month, because they cant fix the road without breaking some cables.
    • +Rep +Rep x 1
    test
  3. GaLaTeA

    GaLaTeA GymArt

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,424
    A month without innanet should translate into banging women left, right & center, tbh.
    test
  4. Geedorah

    Geedorah King

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    11,872
    If you live in a city.
    test
  5. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,061
    Once a day man lol

    Weekdays my girl leaves for work about an hour before me

    I take that opportunity to hit up xvideos, rub one out, then shower

    If I don't jerk my shit that day and If I smash that night my nuts bust in less than 5 mins

    I gotta jerk everyday to lessen my dick sensitivity

    Plus like jook said too much testosterone.. I might feel to lazy to walk down a flight of stairs so I might get tempted to just jump down


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    test
  6. GaLaTeA

    GaLaTeA GymArt

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,424
    Dear sweet mother of excuses..
    • +Rep +Rep x 1
    test
  7. trilliam cakespeare

    trilliam cakespeare Awful Poster, Ok Tag Mak...Awww, Fuck

    Joined:
    Jul 7, 2013
    Messages:
    789
    Niggga, you trippin' if you don't engage in slaughterhouse sex.

    Shit, that's the best time to fuck a hoe.
    test
  8. Geedorah

    Geedorah King

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    11,872
    6k people where I live, most are older than 40.
    Unemployment rate at 75% :funny:
    test
  9. GaLaTeA

    GaLaTeA GymArt

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,424
    Welcome to EU. ;)
    test
  10. Geedorah

    Geedorah King

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    11,872
    Been this way a long time.
    test
  11. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    I'll pass

    Cigar Life on Tapatalk 2
    test
  12. SirSpanksAlot

    SirSpanksAlot Well-Known Member

    Joined:
    Jun 7, 2010
    Messages:
    2,540
    Gal be on all the porn sites man. She naming em left and right. You got h20 taste and be looking at pseudo-rape videos?

    Trapatalk
    test
  13. GaLaTeA

    GaLaTeA GymArt

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,424
    One doesn't have to be on those sites in order to know they exist.

    Negative on both counts.
    test
  14. D-verse

    D-verse No drama

    Joined:
    Jun 24, 2013
    Messages:
    589
    GaLaTeA didn't you know that there are no women wanting to have sex in vilages ?
    test
  15. D-verse

    D-verse No drama

    Joined:
    Jun 24, 2013
    Messages:
    589
    what Croatian village is that ? I'm Croatian too, remember
    test
  16. Geedorah

    Geedorah King

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    11,872
    Gračac, općina.
    test
  17. Hardkore

    Hardkore Blunts@TheBeach

    Joined:
    Nov 18, 2003
    Messages:
    23,127
    i don't watch it.

    :scared: :scared:
    • +Rep +Rep x 1
    test
  18. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    How y'all turn a porn thread into a race / US / Europe thing? :funny:

    Also as far as the OP nah I don't anymore, tbh.
    • -Rep -Rep x 1
    test
  19. D-verse

    D-verse No drama

    Joined:
    Jun 24, 2013
    Messages:
    589
    invasion of the Euros on rapmusic.forums
    • +Rep +Rep x 1
    test
  20. Geedorah

    Geedorah King

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    11,872
    Because we can and you cant do shit, bloody yanks.
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)