How many of y'all DO NOT watch porn???

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Blackanese, Sep 3, 2013.

  1. Neezy Hamilton

    Neezy Hamilton Law & Order.

    Joined:
    Jul 13, 2013
    Messages:
    925
    honestly.. no

    haven't watched porn since the skyy, ice la fox, Cherokee d azz, Olivia olively, Naomi Russell days

    and even then, I wasn't a hardcore porn watcher like a lot of yall.. just when I got the urge

    dunno about yall but n/h, it takes me literally maybe 10 mins tops to rub one off

    once I nut im good.. I never understood watchin hour long pornos when realistically u probably done jackin 15 mins in

    i'm good with just the clips tbh
    test
  2. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,383
    Yeah I really dont wanna see dude romance her all night, just wanna see what gets the job done
    test
  3. Mr.357

    Mr.357 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 1, 2008
    Messages:
    9,042
    Yea I prefer real amateur to anything else tbh. I hate watching pro porn because there are usually three things that annoy the fuck out of me and usually cause me to turn it off and pick a diff video.

    First thing is when the stupid camera guy gets all up on the guys asshole or face, I came to see the bitch not this niggas nappy dugout.

    Another one is when the camera guy starts talking and asking dumb fucking questions like "do you like when his balls hit your chin?!", stfu I don't need any damn live commentary.

    But the number one most annoying fucking thing in porn which will instantly annoy me is when the fucking guy is talking and making more noise and moaning louder than the bitch.

    They always do that shit in pro porn, fucking idiots be ruining a good thing lol.
    test
  4. Thoughtz

    Thoughtz Well-Known Member

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    19,060
    @soledout561
    test
  5. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    Bet
    test
  6. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    Lmaooooooooo
    test
  7. Jammin' Jobus

    Jammin' Jobus S A D B O Y S

    Joined:
    Jun 17, 2004
    Messages:
    5,447
    i like the fake casting couch porn with the random eastern european broads.

    The over produced big name brazzers type porn does nothing for me.
    test
  8. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,807
    test
  9. GaLaTeA

    GaLaTeA GymArt

    Joined:
    Jun 10, 2010
    Messages:
    31,440
    Weird doesn't even begin to cover it, :funny:.. *I keed, I keed.*

    Nah, but f'real, the vintage section >>>
    test
  10. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    Vintage porn
    Is beautiful I love jerking off to ppl who've long died off from aids in the 80's and 90's
    • +Rep +Rep x 2
    test
  11. Thoughtz

    Thoughtz Well-Known Member

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    19,060
    test
  12. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,062
    Water the most interesting person ever man lmaoo
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)