How Important is your *stage" name as a producer?

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by OurSin, Feb 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    Where i wanna to take it eventually i feel like OurSin is too dark, rated M aint working for me either right now but just how important is it anyway as a producer?

    Thinking bout just starting up a site and producing under my government lol
    test
  2. Mighty GK

    Mighty GK omg 2012

    Joined:
    Jan 10, 2004
    Messages:
    3,605
    it means zilch

    I mean having a dope name is cool...but your music is what matters in the end.

    you could always bite an old school wrestler lol

    lex luger, kane beats (kane is in the building)...ect

    we need to get this side of the forum poppin again lol
    test
  3. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    lol, yeah every name i want seems to be already taken

    i was looking at old super villians and stuff haha
    test
  4. Mighty GK

    Mighty GK omg 2012

    Joined:
    Jan 10, 2004
    Messages:
    3,605
    really its having a dope tag or how the rapper shouts u out that can give your name a dope twist.

    but yeah as producers thats really the last thing u ought to be concerned about tbh
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)