Honestly....

Discussion in 'Emcee Battle Area' started by Quite Frank Lee, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chase Murda

    Chase Murda hostile enviroment

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    4,807
    quite frank lee,ill spin ya head around like emily rose,
    cut off all 10 of ya toes an expose ya brain like kennedys dome,
    i got plenty of chrome,
    you about to get destroyed for steppin across da enemy zone,
    all them hater plots gonna leave u wit a greater shock,
    ya bitch suck so much dick her teeth startin to look like tator tots,
    i gotchu sayin,PLEASE CHASE GIVE ME ONE MORE CHANCE,
    i respond like...dam this nigga must gotta pussy in his pants,
    u got this rap shit confused wit pop music,
    my raps is hardcore while yours is jus somethin to bop to it,
    so i guess that means u da commercial type,
    u dancin around stage wearin a pink t-shirt an nut huggin purple tights,
    give em a plastic bag so he can pull it over his face,

    why,as a disgrace for tryin to replace da master chase,
    u too slow an im jus more at a faster pace,
    im like styles p battlin da corny nigga pastor mase,
    how much cash u holdin,i betchu he only got 5 dollars,
    u say your bitch is loyal but itll be different if i hollar,
    like a rotweiiler ill strap her neck wit a wide collar,
    throw her in da back of my car waive an ride by ya,
    u grew up as a ballerina tap dancer,
    now u all grown up searchin open mic for some rap answers,
    im so deep an strong i should be a member of da black panthers,
    kill u,an throw ya body in a hole back covered wit taurantulas,
    look at this nigga frontin strutin wit that fake ass 2 step,
    yea right,what set u rep ,dem faggots u roll wit probally give u sex,
    i would talk about fuckin ya moms,but u already knew that,
    matter of fact she told me she was gonna try you next,
    an u probally accept that shit,
    u havent had pussy in awhile so i know u wont reject that bitch,
    ill put numbers on ya chest an spin u like da wheel of fortune wheel,
    when it stops an i get my bonus imma make a hell of a deal,
    murda ya ass an make ya body smell in ya field,
    imbombin fluid on ya body will make it hard for da cops to tell if he real,
    test
  2. Quite Frank Lee

    Quite Frank Lee New Member

    Joined:
    Mar 15, 2009
    Messages:
    21
    hmmm....

    That was good Chase, your better than the other dude. One more verse cool?
    test
  3. Quite Frank Lee

    Quite Frank Lee New Member

    Joined:
    Mar 15, 2009
    Messages:
    21
    Yo...

    "Quite Frank Lee"...you need to run for it son
    He doesn't Chase Murder, his bitch tell him RUN FOREST RUN!

    Rap answers? Naw, I provide multiple choice questions
    Does Chase sound like a bitch in need of manly voice lessons?

    Stay out of music please, just deliver my pizza fast
    He's the ass that was embarrassed to stand up and read in class

    Doctor Seuss switched his name to Chase but kept them sloppy kid's riddles
    Nigga wear a shirt, who wants to see them Karate Kid nipples?

    Seen this nigga the other day, chopping bricks, taking a bow
    Taking a child self defense course, he tired of murder
    chasing him down

    This cat's soft, using his kung fu grip when he jacks off
    Mister Miagi hates your raps, he tells you to keep the wax off

    And yeah I rep Brownsville, the Walt Whitman Houses
    We dare you to come around here and talk shit about it

    He probably tired of Chase metaphors, but he don't chase hella whores
    Name one woman that Chase met before

    He'll chase ice cream trucks, and chase down dinner
    He's the type that needs juice to chase brown liquor

    Pitbull off the leash, chase down spitters like chase
    this is that Camp Crystal Lake sound when I chase down niggaz

    I am Jason now nigga, so if you thought he was chased before
    start calling him an 8 mile sprinter

    This dude's Poppa Doc, I'm the 8 Mile winner
    Your just a chest cold, while I make styles iller

    Your a okay rapper, I need more of a challenge
    You'll wish they lose the votes for this battle with the florida ballots







    Do we need to keep going...
    test
  4. AriMayiK

    AriMayiK New Member

    Joined:
    Aug 13, 2005
    Messages:
    181
    frank you're a savage buddy, it's a shame these dudes can't think of any other way to get personal besides the obvious lol. i'll kick some shit at you though show em hows its supposed to be done:

    i'm hoppin in this royale to show 'em my rank/
    and ima be frank when i say, ima beat frank//

    and after i kick this shit, you best not get cranky/
    like when you yellin' "spank me!" n ya girl screamin' "Quiet frank lee!"//

    but since your arrival you just been feedin on the bottom/ 5
    but ima heat it up, have you prayin for the autumn//

    and ima shine n get mine, sharper than a sailor's blade/
    'bout to drop frank's ass, like my name was fuckin' tailor-made// (I LOVE MONEY 2 BITCH!)

    but its good you tryna go hard, but finna walk the plank g/
    cuz i see through them impressions man call ya fuckin' frank C// 10 (frankie caliendo)

    and frankly, i won't ask you to thank me/
    cuz thats on page 1, and recyclin ain't me//

    and i'm just gettin' loose, threadin' ya noose/
    show yous that this lee can't kick it like bruce//

    no excuse, the obtuse get maimed, i live by my mantra/ 15
    so ima fly this kid to the moon like his surname was sinatra// 16
    test
  5. CKing

    CKing Unregistered User

    Joined:
    Mar 24, 2009
    Messages:
    77
    Quite is slaughtering all of you ha.
    Ari that was hot though. props. your better than the other two.
    test
  6. MADD ILL

    MADD ILL WhO WaNt It!!!!!!!!

    Joined:
    Mar 2, 2002
    Messages:
    908
    Let me get a part of this!!!!

    Listen man all ya'll niggas is clowns/
    talkin bout bustin guns never let off a round/
    its diffrence betwenn spitten rhymes from spittin them bullets/
    real niggas dont speak on it they just fucking pull it/

    but for real i just came to vote/
    chase murda you aint nothin but a joke/
    and ravenous510 stop rapping and hit the gym/
    cause you got ripped from limb 2 limb/
    im just playin this battle was aiight to me/
    but i have to give to quite frank lee/lol
    test
  7. AriMayiK

    AriMayiK New Member

    Joined:
    Aug 13, 2005
    Messages:
    181
    i think frank just saw the first two dudes and got off rm lol
    test
  8. Ravenous510

    Ravenous510 Well-Known Member

    Joined:
    Feb 27, 2009
    Messages:
    3,474
    man......all you cats are fuckin' trash to me....I can't believe how garbage this shit is..
    test
  9. CKing

    CKing Unregistered User

    Joined:
    Mar 24, 2009
    Messages:
    77
    this ravenous character reminds me of american idol rejects who actually think they are good singers
    test
  10. Quite Frank Lee

    Quite Frank Lee New Member

    Joined:
    Mar 15, 2009
    Messages:
    21
    Hi Niggaz....

    I've made my mark here it seems...

    My hit list is my lottery ticket
    I scratch it off, but I don't need luck when I body these bitches

    Picture these chumps stopping me winning
    My reaction is like when DNA mixes with a bitches ovaries
    They gotta be kidding

    Imagine what I do with a rhyme battling two at a time
    Fumble the mic? That's what AriMayik holding a gun would do at a crime

    Okay let me stop. I just want to know if this battle is vote worthy on this message board. And if there are any worthy opponents out there. There aren't any, but pretend you are and get chewed up anyway. Hahaha...
    test
  11. Quite Frank Lee

    Quite Frank Lee New Member

    Joined:
    Mar 15, 2009
    Messages:
    21
    Okay...

    1-0 vote so far...Thanks Mad Ill.
    test
  12. Chase Murda

    Chase Murda hostile enviroment

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    4,807
    test
  13. Chase Murda

    Chase Murda hostile enviroment

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    4,807
    Mad ills a bitch..he didnt even put up a battle verseto my shit...he a coward..mr softy puff...an the rest of u bum niggaz will never defeat chase ever.....give it up clowns your times up...imma beast
    test
  14. Chase Murda

    Chase Murda hostile enviroment

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    4,807
    An on da real i jus spit some shit jus to be doin it..dont make me step it up a notch...u wouldnt be able to deal wit the embarrassment i give ya..so stop talkin shit an have fun wit this lil fake shit cuz if i get on my g shit u will log off an never return
    test
  15. AriMayiK

    AriMayiK New Member

    Joined:
    Aug 13, 2005
    Messages:
    181
    lol yeah frank you may wanna hop straight into the RBL if you still have any interest here. theres some cats over there who can rock
    test
  16. Yung Troy

    Yung Troy The Lyrical King

    Joined:
    Sep 17, 2007
    Messages:
    1,766
    Agreed. saw you signed in, good job n good luck.
    test
  17. AriMayiK

    AriMayiK New Member

    Joined:
    Aug 13, 2005
    Messages:
    181
    thanks pal you too
    test
  18. Quite Frank Lee

    Quite Frank Lee New Member

    Joined:
    Mar 15, 2009
    Messages:
    21
    You know...

    Cat's always say they didn't try hard enough. It's a way for them to protect their ego. It's like when a dude punches a nigga out and then the dude says "I wasn't even trying hard". It's ego. It's okay. I don't think you wack Chase, I'm just nice. That's all. The RBL huh? Ok! I'll try it. Oh, and I rap in real life outside of this type battling shit so...
    test
  19. MADD ILL

    MADD ILL WhO WaNt It!!!!!!!!

    Joined:
    Mar 2, 2002
    Messages:
    908

    LOL I ALREADY DOGGED YOU SLIM...SO WHAT YOUR TALKING IS A WAIST OF BREATH.[funny][funny]
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)