Home Setup Pics...(drop your pics)

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by TruMentillz, Mar 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TruMentillz

    TruMentillz SampleRapist

    Joined:
    Apr 22, 2002
    Messages:
    592
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    not the best equpiment, but fuck it for now..
    anyone else got some pics of their setup??
    test
  2. -Caliban-

    -Caliban- New Member

    Joined:
    Feb 23, 2006
    Messages:
    3,239
    Haha, that's better than my beginner's kit:

    [​IMG]
    test
  3. TruMentillz

    TruMentillz SampleRapist

    Joined:
    Apr 22, 2002
    Messages:
    592
    haha...s'all good...just chip away at it a lil at a time...anyone else...

    yo...why doesnt a mod sticky a "studio pics thread"...so jokers like myself dont have to be postin up a new one every other week...
    test
  4. MagicDonJuan

    MagicDonJuan Active Member

    Joined:
    Oct 3, 2003
    Messages:
    11,889
    do u have ur DX4's set as surrounds?
    if so how did u do it
    i have a pair and i wanna know how i can do this.

    good think u organized ur vinyl mine is laying on piles on top of a futon
    test
  5. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175
    [​IMG]

    and

    [​IMG]


    thats literally it..

    oh, and this

    [​IMG]
    test
  6. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175
    lol u watch saw 2 while u make beats?
    test
  7. veral conflict

    veral conflict beatsrus

    Joined:
    Dec 15, 2003
    Messages:
    11,402
    [​IMG]
    basic setup..
    test
  8. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    GO ACID
    test
  9. TruMentillz

    TruMentillz SampleRapist

    Joined:
    Apr 22, 2002
    Messages:
    592
    ^^ precisely watson...

    saw2..hell yea..u caught that...

    and those are the bx5's, and they are not set up as surround...
    test
  10. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    [​IMG]

    and

    [​IMG]

    and

    [​IMG]
    test
  11. ral4ever1985

    ral4ever1985 CHETA

    Joined:
    Feb 17, 2004
    Messages:
    2,755
    test
  12. TruMentillz

    TruMentillz SampleRapist

    Joined:
    Apr 22, 2002
    Messages:
    592
    test
  13. Riott

    Riott Electronic Media

    Joined:
    Jun 15, 2005
    Messages:
    381
    [​IMG]

    sellin the MPD and gettin myself a MPC later this month though. basic shit, im in college, gotta save some money.
    test
  14. TruMentillz

    TruMentillz SampleRapist

    Joined:
    Apr 22, 2002
    Messages:
    592
    daamn son...what u piss urself with that waterlogged huckleberry finn lookin chair..lol..j/k...
    test
  15. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    [​IMG]

    [​IMG]

    these are from 2004 but a lot of the stuff is the same
    test
  16. -Marxist-

    -Marxist- wtf r u thinking

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    1,033
    Yep Yep@Da Coffee Pot On The Ice Box... U Kno.
    test
  17. Riott

    Riott Electronic Media

    Joined:
    Jun 15, 2005
    Messages:
    381
    fuck you lmao

    i'm in a dorm room, and savin up money for that MPC was a bitch, so i couldn't get a leather chair, and if i had, there's nowhere to put the shit in this small ass room i got. All the chairs in my dorm have that circular shit for some reason too haha. Probably cause of all the fatasses that have sat in them over the years.
    test
  18. Reign

    Reign Let it...

    Joined:
    Jul 23, 2002
    Messages:
    3,747
    [​IMG]

    my humble little set up
    test
  19. MagicDonJuan

    MagicDonJuan Active Member

    Joined:
    Oct 3, 2003
    Messages:
    11,889
    those look like DX4's.......on the front.
    test
  20. BlaZeDemBeaTz

    BlaZeDemBeaTz 5 Letters - YMCMB

    Joined:
    Sep 1, 2005
    Messages:
    2,291
    [​IMG]
    fuckit i let yall peep my setup
    i still gotta get some (speaker) monitors...even though i wont use em...and a surface controller...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)