Hibernation pronounced dead

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Jack McCrack, Jan 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jack McCrack

    Jack McCrack Somethin I gotta deal wit

    Joined:
    Jan 6, 2008
    Messages:
    3,413
    My friend just received a phone call from the Reading police from Hibes phone because he was one of his last contacts. Supposedly Hibe was pronounced dead @ 3:50 PM today. They didn't give him any real information just asked him questions.

    Can anyone prove differently? Anybody have any more info?
    test
  2. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,621
    Here we go man.

    Sent from my DROIDX using Tapatalk
    test
  3. callmemOta

    callmemOta #PAYDAY

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    6,534
    naw my nigga......this cant be true....
    test
  4. engineer

    engineer New Member

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    1,851
    he's on aim loser. he prolly just didn't want your obsessed ass harrassing him on some Icp fan boy shit.. seriously.. calm down
    test
  5. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,062
    Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (5 members and 0 guests)
    Deep Abyss , Shakez , engineer , pressence , Hibernation

    ^lmfaoooooo
    test
  6. callmemOta

    callmemOta #PAYDAY

    Joined:
    Jul 21, 2010
    Messages:
    6,534
    y would da reading police call u nigga lol
    test
  7. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,621
    Hibe can't die yet he still need gas money

    Sent from my DROIDX using Tapatalk
    test
  8. KaTZ

    KaTZ Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    2,403
    Burn.

    Engineer is most likely telling the truth.
    test
  9. FiZiKs

    FiZiKs MileHighSalute

    Joined:
    Jan 19, 2001
    Messages:
    21,324
    lmao
    Posted via Mobile Device
    test
  10. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,060
    did the officer that called ask for money to be sent through western union?
    test
  11. MeSko

    MeSko I love Fat Chicks

    Joined:
    Dec 28, 1999
    Messages:
    41,756
    Bwhun will pick up any and all funeral costs.

    Hibe will thank him again via pm next time he dies
    Posted via Mobile Device
    test
  12. Jack McCrack

    Jack McCrack Somethin I gotta deal wit

    Joined:
    Jan 6, 2008
    Messages:
    3,413
    It wasn't my phone, my friend sent him money earlier this month and he talked to Hibe yesterday over the phone so idk. Hibe has a smart phone, he's always logged into that all that shit.

    u lame engi

    him currently viewing this thread is a little sketchy tho
    test
  13. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,621
    Loool at mesk
    test
  14. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,062
    dead @ phyrst having a hold of hibe's phone
    test
  15. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,062
    nigga hibe was just in this thread just now
    test
  16. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,621
    Man Hibe probably got thousands out of nigkas looool

    Hibe>

    Sent from my DROIDX using Tapatalk
    test
  17. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,060
    nigga faking death to get out of $25 :funny:
    test
  18. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    Jack you're an idiot.

    Your friend loaned him money dumb ass.

    He had one of his friends call your boy so he wouldn't have to pay him back.
    test
  19. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,621
    Classic crackhead move

    That's why he viewed the thread and didn't post

    Sent from my DROIDX using Tapatalk
    test
  20. UTMOST SP

    UTMOST SP New Member

    Joined:
    Jan 12, 2009
    Messages:
    2,584
    dead

    yall send hibe money like he didnt post vids of himself shooting up and wearing drag
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)