Hey fellas!! Question...

Discussion in 'Man Enough' started by MISSKEYdaQUEEN, Apr 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    When you and your chick are on the outs (in a period of argument...and such), do you lose your desire to have sex with her?
    test
  2. NOBLE SOLDIER

    NOBLE SOLDIER Fireball Kid

    Joined:
    Sep 1, 1999
    Messages:
    70,900
    no.. unless its break up time..
    test
  3. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    no unless she has done something really bad or turn crazy....crazy girls r a major turnoff
    test
  4. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    lol...dudes love crazy chicks I heard!
    test
  5. .:Pain:.

    .:Pain:. Futurely J. Keeper

    Joined:
    Dec 4, 2005
    Messages:
    10,368
    No. I still wanna have sex with all my ex-girlfriends.

    No joke...
    test
  6. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,201
    mang i dun fucked hundids of biches, and ill fuxs me hundids mo
    test
  7. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    test
  8. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,612
    hmm..yeah it did. But make-up sex was always good, and same with the "pretend for the sake of sex" make-up sex.
    test
  9. Jay Sin

    Jay Sin Sin Luciano

    Joined:
    Jan 4, 2008
    Messages:
    2,484
    nah that make-up sex is good. unless it's breaking up like noble said or something outlandish.
    test
  10. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    not the watch you as you sleep with a sharp object crazy
    test
  11. NOBLE SOLDIER

    NOBLE SOLDIER Fireball Kid

    Joined:
    Sep 1, 1999
    Messages:
    70,900
    this.. me and shad know this..
    test
  12. JASON ANTHONY

    JASON ANTHONY White Devil

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    18,487
    yes.



    Just because I hate her doesn't mean I hate her guts.



    get it?
    test
  13. RealMS

    RealMS Ne te quaesiveris extra

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    5,023
    It's been about 2 years and my ex is still trying to...even with a new girl and all. It's gotta suck to be in a relationship with someone you're not in love with. Not you, but that comment made me think of that
    test
  14. KidMilli

    KidMilli In The Fly We Trust

    Joined:
    Jan 1, 2009
    Messages:
    1,101
    You never had angry sex?

    What kinda niggaz you been fuckin wit youngin?
    test
  15. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,612
    mannish ones with thick wrists and lip hair
    test
  16. TruestPain

    TruestPain C.E.O of Rho' Wylin' Reco

    Joined:
    May 19, 2000
    Messages:
    828
    Nope... infact when I argue with any female (depending on there "attract-ability"), it turns me on more too see them fired up...
    test
  17. Rem Lynxis

    Rem Lynxis A Slight Modicum of Hope

    Joined:
    Jul 30, 2008
    Messages:
    101
    ^
    that made me laugh
    test
  18. knowitall

    knowitall New Member

    Joined:
    Jul 7, 2010
    Messages:
    895
    What I don't like is when the girl knows she's wrong but uses sex to make you back down from your stance. Like she knows how to turn off your brain with her pussy or something. Annoying.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)