Here's the juicy stuff from the ThisMiss/Meta thread..

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Messiah, Mar 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,059
    unless u at work like 40% of the board, including me


    but u stay happy wit that chump change
    test
  2. SALVDOR

    SALVDOR Delyreeuz Owns Me

    Joined:
    Nov 11, 2000
    Messages:
    32,346
    test
  3. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    u know he was at the $100 table and came up 80....i hate when niggas act like the money they brought to the casino is profit
    test
  4. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,059
    lmaoo

    I hope he's not that lame
    test
  5. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    come on war u KNOW he that lame
    test
  6. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,059
    nigga only got 178.75 left after purchasing a get well soon card for thismiss
    test
  7. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    lmao...he only had 172 left after he bought tampons for his bloody pussy
    test
  8. Sever

    Sever Sever that Leash

    Joined:
    Nov 6, 2004
    Messages:
    13,188
    lmao I actually lost my job last Saturday, but that doesn't matter. I tend to appreciate any free money that can cover the cost of my cigarettes for over a month and a half, or five full tanks
    test
  9. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,059
    lmao

    nigga's whole hygiene depends on atlantic city
    test
  10. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,059
    I can't make fun of u for losing your job, sorry to hear that
    test
  11. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,059
    back into character though, quit defending sleazy bitches nigga
    test
  12. Sever

    Sever Sever that Leash

    Joined:
    Nov 6, 2004
    Messages:
    13,188
    I'll keep it real on this one.. I've never gone higher than the a $50 table, and that was only one game.. I don't trust my luck that much to be throwin down that much.

    but how the fuck is leaving with 180 dollars not a profit lol
    test
  13. Ben Official

    Ben Official Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    10,657
    its profit but not if you walked in with 100... then you're only up 80.
    test
  14. Sever

    Sever Sever that Leash

    Joined:
    Nov 6, 2004
    Messages:
    13,188
    thanks

    came at the worst possible time too lol, but once I get certified for this new shit in 3-4 months I'll be making some pretty decent money
    test
  15. Sever

    Sever Sever that Leash

    Joined:
    Nov 6, 2004
    Messages:
    13,188
    lmao hell no

    I only went with 30, I had just smoked myself into a coma like 10 minutes before I got the call.. I wasn't about to hit up a craps table high as shit with a lot of money, especially after I lost my job lol

    I'm surprised the night went at as well as it did.. especially when I was rolling.. at one point I threw the dice directly at one of the dealers and hit her in the tits.. then some male dealer was talking to me as I was admiring this hot little korean chick, I turned to him without even thinking like 'what were you saying hun?'.. I lost all control over reality at that point lol, I had to excuse myself lol

    so nah man fuck that.. I left with 210 in chips.. made 180, left with 175 because I went to Wendy's on the way back.
    test
  16. Sever

    Sever Sever that Leash

    Joined:
    Nov 6, 2004
    Messages:
    13,188
    I used to tell people the same thing

    hope things start going your way old buddy
    test
  17. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    exactly....if u said my little bank rolls up to 180 now it would of been real dog



    but hey profits profit...and any profit is good



    the first lesson a compulsive gambler learns is a gambler is never up
    test
  18. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    i thoguht u was on disability sever?
    test
  19. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    god i wish we had dice out here...all we got is card houses...so im stuck wit only playing poker....dice is the best game hands down in vegas...i roll to the spots in downtown and roll wit the crack heads and pimps....shits like a carnival for degenerates...fun as fuck seeing a crack head roll they last dub tho
    test
  20. Sever

    Sever Sever that Leash

    Joined:
    Nov 6, 2004
    Messages:
    13,188
    oh stop it

    you've got so much reason to exist

    you ever gotten dome on a balcony on the top floor of an apartment complex, where nobody else could see you, but you can see everything.. shitttt
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)