Hatton vs. Pacquiao: Pre-Fight Thread

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Scribe, Apr 29, 2009.

?

Who will win?

  1. Hitman - KO

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Hitman - Decision

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Pacman - KO

    0 vote(s)
    0.0%
  4. Pacman - Decision

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    i also hope floyd teaches pacquiao a boxing lesson.
    test
  2. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    man...floyd vs pacman scares me for floyd...lol

    I already lost sweet pea, roy jones and b-hop...i cant watch another one of my boxing icons tumble. Floyd got the handspeed to go in there with pacman...but i dont know i just think pacman might have too much power for him. Its gonna depend on what weight they meet at.
    test
  3. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,807
    test
  4. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758


    He will, this was the perfect setup for Mayweather to make his return.



    Pacquiao beats two guys Mayweather already beat, and he did it better than Floyd. So all the hype and love is behind Pacquiao.



    I hope Floyd comes in as the underdog


    Niggas gonna see why Floyd is different from niggas like Roy Jones in the coming months.


    Floyd puts on a play for the cameras but he is very level headed and keeps a very level headed guy as his best friend (Leonard Ellerbe... nigga seem like a cornball to be honest)


    I bet any amount of money that Floyd is gonna make Marquez look like an amateur
    test
  5. Skep

    Skep A Bucs Life

    Joined:
    Sep 30, 2008
    Messages:
    21,747
    mayweather > manny
    test
  6. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    floyd is definitely gonna have trouble with pacman..zab caused floyd a lot of problems in the first few rounds when they fought with his pure speed

    in fact, i can even see mayweather hurt at some point tbh

    but im going with floyd, hes a smart man
    test
  7. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    [funny]^
    test
  8. Skep

    Skep A Bucs Life

    Joined:
    Sep 30, 2008
    Messages:
    21,747
    Cotto, tbh >
    test
  9. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    let me clarify that, not necessarily hurt, but getting hit a lot like we haven't seen previously
    test
  10. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    ^ Cotto might lose to Clottey



    Remember the last time Mayweather was an underdog against a knock out artist??[funny]


    You fly by night fans prolly don't even know what I'm talkin bout


    Hank answer that question
    test
  11. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    werd.

    i can see both pacman and mayweather fucking him up hard tho..he moves like a slug.
    test
  12. Skep

    Skep A Bucs Life

    Joined:
    Sep 30, 2008
    Messages:
    21,747
    mayweather made me enjoy boxing again...tbh...
    test
  13. Skep

    Skep A Bucs Life

    Joined:
    Sep 30, 2008
    Messages:
    21,747
    but he hits like a monster :)....seems like ricans always packin that power punch, tbh.
    test
  14. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    i have no idea tbh

    gatti????
    test
  15. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    zab destroyed floyd for the first 5 rounds in that fight

    mayweather is an impeccable counter puncher, but he aint gona handle the pressure pacman gona put on him

    plus pacmans right hand is on beast mode now as well


    mayweather better handle marquez
    Posted via Mobile Device
    test
  16. Skep

    Skep A Bucs Life

    Joined:
    Sep 30, 2008
    Messages:
    21,747
    omg@ how mayweather made me feel sorry as fuck for gatti
    test
  17. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    @ Hank


    Mayweather vs Corrales


    Diego was the favorite... Nigga was a brutal KO artist, knocking niggas out left and right. He was also about 4-5 inches taller than Floyd. Floyd proceded to smacking the nigga around the ring all night.

    @ Nimrod

    Zab didn't destroy anything for 5 rounds. Zab won 3 out of the first 4 rounds, round 5 is when Floyd started smacking him around. Go watch the fight again and tell me if you can score 5 straight rounds for Zab. Zab has always been a front runner though. He always wins the early rounds, he was also smacking Cotto up some early on.
    test
  18. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    who was it omagic?
    test
  19. Newportz

    Newportz Guest

    test
  20. Hank

    Hank i trane ufc bro

    Joined:
    Nov 17, 2008
    Messages:
    20,748
    werd

    thats why i laugh when people wanna act like mayweather will get rolled over..he's dealt with almost every type of fighter you can imagine and always comes out on top..chico was massive compared to him and got FUCKED up (altho he was garbage and didnt throw any punches that whole fight)
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)