hahahaahahahahaahahahah

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Nimrod, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TraGiC

    TraGiC Recognize Real

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    21,671
    bro u have no HR department,,,I already checked once I got your company's name...your companies name was on the Unfortunate 500 list...


    wow
    test
  2. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,060
    lmaooo
    test
  3. Z eye on

    Z eye on Truuuth

    Joined:
    Nov 5, 2003
    Messages:
    8,322
    smh
    test
  4. d-( -_- )-b

    d-( -_- )-b Thumbs Up For Utley

    Joined:
    Jun 7, 2010
    Messages:
    1,711
    it seems nimrods account was compromised

    :dunno:
    test
  5. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    nigga owns one shirt...

    somebody told him black and white stripes are slimming and he just threw all his other shirts in the trash
    test
  6. MLK_Jr.

    MLK_Jr. New Member

    Joined:
    Apr 26, 2005
    Messages:
    23,610
    Lol how does he know your hr personel nim?

    Tragic is a lame
    test
  7. MLK_Jr.

    MLK_Jr. New Member

    Joined:
    Apr 26, 2005
    Messages:
    23,610
    Skrybe why that nigga dress so old fashioned? Dude got on the oldest fitted ever he might as well break out tge new era with the city streets on it
    test
  8. Emo The Damaja

    Emo The Damaja I survived Rapture 2011 b

    Joined:
    May 23, 2004
    Messages:
    17,574
    What exactly would you tell them trag? he made fun of your family on his own time?
    Posted via Mobile Device
    test
  9. TheWarchief

    TheWarchief Well-Known Member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    12,060
    that nigga get happy as fuck when karmaloop got xxxxl in stock
    test
  10. Mr. Truth

    Mr. Truth Well-Known Member

    Joined:
    Feb 26, 1999
    Messages:
    56,715
    [​IMG]

    the caption reads;

    "still cant believe she said yes"

    lmao wtf

    me either wtf
    test
  11. DRUG.

    DRUG. Registered Felon

    Joined:
    Apr 1, 2007
    Messages:
    8,906
    wow
    test
  12. Wird of Pley

    Wird of Pley I Slice My Own Ham

    Joined:
    Jul 20, 2000
    Messages:
    31,782
    You don't have my companies name, thats why you keep begging Jesse for it and he keeps turning you the fuck down.

    Trolltergeist.
    test
  13. Odysseus

    Odysseus a marvelous muthafucka

    Joined:
    Feb 25, 2003
    Messages:
    24,362
    tragic ur the biggest [empty] shit talker on here

    sit down fuckboy
    test
  14. Wird of Pley

    Wird of Pley I Slice My Own Ham

    Joined:
    Jul 20, 2000
    Messages:
    31,782
    Is tragic related to Shadow Figure? I see some family resemblance.
    test
  15. TraGiC

    TraGiC Recognize Real

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    21,671
    you know how many sales reps there are at the Dish Network and how insignificant you are...if you are disturbing your company's image in anyway you become call center trash...

    plus you need to check with your company because they just shut down a sales center in Arizona and more are to follow,,,they are outsourcing to 3 world companies...


    wow
    test
  16. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    oh god

    :cry:

    please stop..

    WOWOWoWoW..lmao
    test
  17. DRUG.

    DRUG. Registered Felon

    Joined:
    Apr 1, 2007
    Messages:
    8,906
    u niggas is stupid lmfaooooooooooooooooooooooooooooo
    test
  18. Big_Moose

    Big_Moose wigger

    Joined:
    Apr 14, 2008
    Messages:
    12,734
    wow man

    u guys are fuckin turrible

    i dunno if theres beef or what...

    but damn

    dont be fuckin with dudes kid...or even his girl tbh

    but postin the pics with the kids is just foul
    test
  19. skrybe sk

    skrybe sk Liberty Valance

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    59,378
    nigga new era says 'Ye Olde Era' on the back
    test
  20. Mr ExZ

    Mr ExZ evolved

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    17,374
    lmao man u sound gay as fuck


    you're just gonna have to sit back and let ur fat ass cousin get made fun of.. you know it aint the first time thats happened
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)