haha I love it how the beasts are killing you dudes in the threads..

Discussion in 'Emcee Hookups' started by Calibre, Jun 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    test
  2. castro'DAMUS

    castro'DAMUS j o e y h o f f a

    Joined:
    Feb 24, 2002
    Messages:
    13,386
    you'd slap me in public, you slap calibre in private..

    it all works out at the end of the day,

    your attempts at dissing me prove you are a fucking retard dude.

    I look 35? wtf lol, c'mon man.. shit dont even make sense

    and what do I do for work? I manage a bar, and work at another bar.. where I make a hell of a lot more money then your university job will pay you.. bet
    test
  3. *BEAST*

    *BEAST* PEOPLES CHAMP'S BOY

    Joined:
    May 31, 2009
    Messages:
    699

    Can you see how good I am at judging peeps???? I did say to you go back to your rocker bar didn't I??? And I didn't even know you work in a bar, I'm just too good at this shit. So you tellin me 'producin 3d game environments' wont bring me more money??? hahahahahah you don't know what you chattin about....you'd have to work 1 month for the money I'd get in 1 week.
    test
  4. castro'DAMUS

    castro'DAMUS j o e y h o f f a

    Joined:
    Feb 24, 2002
    Messages:
    13,386
    I walk with 3 bills.. everytime I work.. and that's without my hourly rate.. I work 5 times a week, do the math..

    and of course you'd create video games, you nerdy fuck

    and yes I work in'a bar... not a rocker bar though, good judging..


    hahaha, you are so fucked, it hurts my heart
    test
  5. Calibre

    Calibre Peoples Champ

    Joined:
    Jun 4, 2003
    Messages:
    5,907
    ok so about 300-350 pounds a week, if were converting canadian currency.
    kid, when im done, i'm gonna be hitting like 50k's a year.

    DO NOT FRONt
    test
  6. Calibre

    Calibre Peoples Champ

    Joined:
    Jun 4, 2003
    Messages:
    5,907
    LMAO

    A WAITER VS An INVESTMENT BANKER


    lmao oh my days
    test
  7. -Fac3-

    -Fac3- Will punch the shit out u

    Joined:
    Jun 4, 2009
    Messages:
    1,343
    test
  8. *BEAST*

    *BEAST* PEOPLES CHAMP'S BOY

    Joined:
    May 31, 2009
    Messages:
    699
    looooooool...this ging thinks only nerds produce 3d animations and shit....homo I'm the only one in my class who does rap, most peeps are like wow you really do this shit?? Coz you don't look like a game designer and shit...but anyway you can't mess with my degree ging
    test
  9. -=Blazin-Armor=-

    -=Blazin-Armor=- New Member

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    6,096
    lmao@50k a year.

    after all that school?

    i was making that at 21.
    test
  10. Lotty

    Lotty Young Amazin'

    Joined:
    Apr 14, 2003
    Messages:
    2,065
    my grandma says that
    test
  11. castro'DAMUS

    castro'DAMUS j o e y h o f f a

    Joined:
    Feb 24, 2002
    Messages:
    13,386
    math obviously isnt youre stong suit..

    50k a year? lol.. by the numbers I just gave you.. i'd be at like 70k or more a year

    you dumb fuck..

    so chill with youre cool 50k

    and read what I said... bar manager, as well as tender, so its something I love doing, plus pays better than a lot of things do that you can goto school for... couple years, ill own my own spot, and just chill.. y'all will still be here, tryna rap, and still being all sorts of gay
    test
  12. Lotty

    Lotty Young Amazin'

    Joined:
    Apr 14, 2003
    Messages:
    2,065
    true story
    test
  13. *BEAST*

    *BEAST* PEOPLES CHAMP'S BOY

    Joined:
    May 31, 2009
    Messages:
    699
    I was never a forum person, so soon I might leave, but before I go I will bomb some peeps here. And you ging have to work hard I know, and still you don't get paid all that money, your day dreamin.
    test
  14. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218

    i haven't even finished college and i make that much.
    test
  15. *BEAST*

    *BEAST* PEOPLES CHAMP'S BOY

    Joined:
    May 31, 2009
    Messages:
    699
    He is talkin bout £ not worthless dollars clever.
    test
  16. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218
    you can check anywhere. albanians have roots way back, but they're not the oldest european language or civilization.


    even assuming that they were, you should be more advanced right? albania sucks for apparently having such a great history.

    do you guys even have electricity? or do you just use daylight and candle power
    test
  17. *BEAST*

    *BEAST* PEOPLES CHAMP'S BOY

    Joined:
    May 31, 2009
    Messages:
    699

    YouTube - PRISHTINA

    see for yourself where I'm from.
    test
  18. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218

    he said converting to canadian dollars. clever.

    albanians are dumb.
    test
  19. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218
    it sucks, as do you. albania sucks.
    test
  20. *BEAST*

    *BEAST* PEOPLES CHAMP'S BOY

    Joined:
    May 31, 2009
    Messages:
    699
    your sis sucks, and I aint even joking as all your women suck.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)