Guy police wanted to talk to in Aaron Hernandez case..dies

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by -MV-, Jul 3, 2013.

  1. Newportz

    Newportz Bang Bang

    Joined:
    Feb 27, 1999
    Messages:
    57,753

    Lmao, I was about to say the same thing...

    Man, I hadn't heard about the past murders and him being at the same clubs...

    Dood might of thought he was untouchable..
    test
  2. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    No they not lol on eBay they are selling jersey for 200 dollars
    test
  3. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    authentic's? or replicas?
    test
  4. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Authentics and they're signed


    Ppl are trying to get rid of that shit


    They were just doing free jersey buy back the hell would the jersey go for a grabs and they are refunding them or giving another jersey for free if u give them the Hernandez jersey
    test
  5. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    word, i'll probably cop a couple if they're only a couple hundred.

    news dude said they 1k+ though.

    i don't fucks with ebay so let me see where i can get a legit joint from.
    test
  6. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    test
  7. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Lmfao

    Just read a story about how Tebow broke up a fight with Hernandez back in college.

    Man them two nigguhs on the same team is like... WTF.
    test
  8. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    Aaron shoulda followed behind the good GOD fearing brother

    Cigar Life on Tapatalk 2
    test
  9. ENGengENG

    ENGengENG victim of power issues

    Joined:
    Mar 1, 2013
    Messages:
    460
    anyone giving him any credit or comparing him to any sort of mobb boss is laughable..

    hes a fucking moron and a spoiled little brat with a temper who is trying to sloppily
    cover his tracks in turn making the crimes appear more blatant than ever.

    he is DONE. period.

    this guy is a clown and deserves 0 respect tbh
    test
  10. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Not lying bruh

    http://m.ebay.com/search?cmd=SREF&kw=aaron hernandez jersey&cid=0

    A cased signed autographed Hernandez jersey is 285 dollars with 45 minutes left

    Whoever sold that prob had a friend bid that shit up because they own more than one and wanted a frenzy to happen

    Nobody wants these damn jerseys that bad

    Sure ppl are buying them no idea why but not for a g
    test
  11. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    The highest I see a bid going right now is 400 and its only one bid no telling who actually bidded on this shit
    test
  12. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    test
  13. itsaviman

    itsaviman Well-Known Member

    Joined:
    May 28, 2013
    Messages:
    1,914
    I think you have been watching too much Law and order.

    Pretty sure marital privilege dont count if u just decide to marry after the crime happens

    lmao, wtf
    test
  14. itsaviman

    itsaviman Well-Known Member

    Joined:
    May 28, 2013
    Messages:
    1,914

    ummmm what?

    Jesus fucking CHRIST you are corny.

    Was this supposed to be even remotely funny, you 4'11", food cooking little pussy.

    I swear to god himself I would punt you through the uprights.
    test
  15. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    wow@how avi the magic pizza elf is really 4'3" and projects his lack of height

    i'd punt you, you bitch ass culinary industry worker


    you're a weak body vagina-phobic piece of shit

    i'd literally beat you to death in a fight :CPnoooo:
    test
  16. Ckopper 2

    Ckopper 2 I'm Beamin'

    Joined:
    May 16, 2010
    Messages:
    199
    LOL man with all this weird shit I wonder if Hernandez is sitting back thinking WTF like the rest of us
    test
  17. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    He has some kind of real cartel connection? If so then maybe that explains this.
    test
  18. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    Naw I don't think he does. Hes just easily influenced. He was in a blood set in Connecticut in high school and now living back In NE they were pressuring him to get involved and threatening him. He is not involved in some big time scheme he just got in over his head. Hes just stupid and ruined what a great thing he had goi going

    Sent from my SPH-L720 using Tapatalk 2
    test
  19. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,061
    This shit is entertainment.. I wanna see more people turn up dead tbh
    test
  20. JOEXXX

    JOEXXX .......

    Joined:
    Sep 28, 2004
    Messages:
    9,387
    These were some sloppy ass murders.. If he was in with some bosses, surely to God he wouldn't be this sloppy.
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)