Grind TIme Now presents D-Lor vs Phranchyze

Discussion in 'Battle Video Archives' started by avocado, May 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. talal12345

    talal12345 Member

    Joined:
    Nov 1, 2009
    Messages:
    898
    The fuck was up with the crowd? Phran was slept on mostly. D-Lor's third was on some other shit.
    test
  2. FiligraNn

    FiligraNn Word Up! (Montreal)

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    708
    This comes as a breath of fresh air.

    No diva vibe. Just pure Hiphop competition spirit

    Props to both MC;s for a good performance and attitude
    test
  3. ErikForeman

    ErikForeman Yung Fred Flint

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    17,595
    hahaha nice tags
    Posted via Mobile Device
    test
  4. I<3AmericaNYY#1

    I<3AmericaNYY#1 New Member

    Joined:
    Feb 10, 2010
    Messages:
    327
    I had Phran taking it at 2-1. D-Lor's 3rd was dope as hell though.

    And everyone is talking about the disrespectful crowd, which I completely agree with. But where do you think that comes from? Peep 6:05-6:25 when Plex basically turns around and starts dancing and looking for people in the crowd...during D-Lor's 2nd verse. Fucking disrespectful man.
    test
  5. talal12345

    talal12345 Member

    Joined:
    Nov 1, 2009
    Messages:
    898
    You won in the third, my dude. Lor or Phran weren't seeing you.
    test
  6. BLAZE-WON

    BLAZE-WON GOD BODY

    Joined:
    Jul 3, 2000
    Messages:
    13,478
    Tags leaned me
    test
  7. Joe Phrantana

    Joe Phrantana 51toooooooooo!!

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    394
    nice.....props to LOR...it was even closer than I thought

    that gif has me leanin "Oh no you didn't"
    test
  8. b.h.d2k2

    b.h.d2k2 Member

    Joined:
    Aug 1, 2009
    Messages:
    613
    great battle....feel like i was in a history/bio class 101 shit...lmao....

    i think phran got the first two....

    D-Lor def got the third....felt more natural...i think he writes some sick shit....his delivery is just off a little bit.....but def a monstrous closer....

    phrans flow and wordplay of D-Lors name in the First was SICK...

    good shit from both guys....
    test
  9. BLAZE-WON

    BLAZE-WON GOD BODY

    Joined:
    Jul 3, 2000
    Messages:
    13,478
    you gon be at the tbl battle saturday?
    test
  10. CamTheWiz

    CamTheWiz in real time

    Joined:
    Nov 6, 2009
    Messages:
    932
    sick fucking battle. crowd was trippin i swear.

    i though phran took the first round and d-lor got the last 2.
    test
  11. Joe Phrantana

    Joe Phrantana 51toooooooooo!!

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    394
    yessur
    test
  12. TheOmega

    TheOmega Well-Known Member

    Joined:
    Feb 3, 2009
    Messages:
    7,916
    Yo lor did you channel Aye verb in those last four-six bars of your third.
    This shit was close. till that third.
    test
  13. TheOmega

    TheOmega Well-Known Member

    Joined:
    Feb 3, 2009
    Messages:
    7,916
    Om man lol
    test
  14. Dirty Dem

    Dirty Dem New Member

    Joined:
    Jun 14, 2003
    Messages:
    1,760
    Obviously you fucking faggot....do everyone a favor and end your pathetic life

    i posted for the people who might enjoy watching the original which seems anti climatic after watching D-Lor tbh
    test
  15. solon L

    solon L that boy

    Joined:
    Jun 30, 2009
    Messages:
    1,649
    crowd was weak wtf?
    lmao @ tags on this thread
    test
  16. phillyfire

    phillyfire New Member

    Joined:
    Dec 15, 2009
    Messages:
    1,260
    Exactly what i was thinking

    ''when i click the gauge''

    ''hit his leg''
    test
  17. Minkaveli

    Minkaveli VoKab

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    4,955
    great replay value. At times I thought a lot of the lines went over the crowds heads but thats their fault for not paying attention in school. When Plex said Ivy League at the end, that had me rollin! Lor's closer was the best of the event and the best I've seen in a long time. Long time.
    test
  18. misterteenwolf

    misterteenwolf Well-Known Member

    Joined:
    Aug 1, 2009
    Messages:
    3,092
    i saw the 9-5 logo and i'm like "shit not this again" but i was pleasantly surprised. dope ass battle. both wrote very dope shit. also, psalm one is an awkward ass host
    test
  19. bgreen

    bgreen Active Member

    Joined:
    Dec 13, 2007
    Messages:
    1,261
    on a side note that has nothing to do with this battle abysrd is a waste of space
    test
  20. Midemceeon

    Midemceeon New Member

    Joined:
    Feb 5, 2010
    Messages:
    3,576
    great battle! wish the crowd wouldve reacted more. the fact this matchup finally came to pass is hilarious! both have some nice wit setups and schemes going. and of course dlors 3rd was incredible. i love that they both use these outragous weapon references too like the guts berserk punchline and the mech warrior missiles lmao.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)