Gettin' my first car.. yay.

Discussion in 'Car & Audio' started by crosslin, Sep 4, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. crosslin

    crosslin New Member

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    14,656
    test
  2. ArithmaTeks

    ArithmaTeks New Member

    Joined:
    May 25, 2001
    Messages:
    867
    thats a steal man. something could be wrong with it. make sure that everything is str8. cuz with all that done to it plus it being a caddy with not too many miles on it, i would imagine it would be more then 8500. but thats a good deal id go for it. for a first car thats pretty sweet.
    test
  3. crosslin

    crosslin New Member

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    14,656
    Werd thanks. My step pops gon' go check it out with me this weekend. If all goes well Imma apply for the loan Monday. I'm all pumped up & shit haha
    test
  4. KonviKt

    KonviKt Jonny Punchline

    Joined:
    Jun 21, 2001
    Messages:
    21,784
    nice

    test
  5. AWAK

    AWAK Guest

    looks good
    test
  6. Krighst

    Krighst ,//,';./';.//''./';''/.;

    Joined:
    Apr 2, 2002
    Messages:
    16,645
    Somethin's gotta be wrong with it...if not that's a great deal...
    test
  7. great deal, as teks said make sure you get a lein check and shit and an accident history
    test
  8. Makadoshious

    Makadoshious New Member

    Joined:
    Sep 7, 2002
    Messages:
    7,028
    you will be corny white kid pimping down the block
    test
  9. crosslin

    crosslin New Member

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    14,656
    Ahahaha. Nah I'll be the white kid on YOUR block, with your girl in my nice ride.. While you on the bus

    Hater
    test
  10. blaquest

    blaquest Yodel At Me

    Joined:
    Sep 7, 2001
    Messages:
    9,980
    dope ride mayne nice shit yo and you getting it for dirty werd
    test
  11. FukkedUPKidR

    FukkedUPKidR Guest

    8500 is a lot.


    lol at my cheap ass.........
    test
  12. crosslin

    crosslin New Member

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    14,656
    Heh. I'll prolly put like 2 down.. payments shouldn't be too bad.
    test
  13. Makadoshious

    Makadoshious New Member

    Joined:
    Sep 7, 2002
    Messages:
    7,028
    anyone can get a car loan

    Maybe you could do it with your advance from rawkus?
    test
  14. Stab_Masta_Arson

    Stab_Masta_Arson New Member

    Joined:
    Apr 2, 2001
    Messages:
    1,149
    theres gotta be something wrong with it, getting a TV DVD and PS2 plus rims is already several gs.
    test
  15. ArithmaTeks

    ArithmaTeks New Member

    Joined:
    May 25, 2001
    Messages:
    867
    take it to your local mechanic or the person you get your car fixed at..tell him to inspect it..then test drive it and make sure you look at it yourself..test the allignment and all that..make sure you aint gettin screwed..thats a great deal
    test
  16. Tigre

    Tigre Ax Me About Ebonics

    Joined:
    Jul 4, 2001
    Messages:
    3,455
    God i hate the fucking car....good luck.

    Probably a salvage car. Better check the title on this car.
    test
  17. General Concrete

    General Concrete the infamous

    Joined:
    Jan 3, 2000
    Messages:
    19,577
    looks like an Opel :D
    test
  18. Tigre

    Tigre Ax Me About Ebonics

    Joined:
    Jul 4, 2001
    Messages:
    3,455
    suprised no one else said that...
    HEHEHE..... I wonder why.......
    test
  19. General Concrete

    General Concrete the infamous

    Joined:
    Jan 3, 2000
    Messages:
    19,577
    lol, Cadillac Omega? lol
    test
  20. Tigre

    Tigre Ax Me About Ebonics

    Joined:
    Jul 4, 2001
    Messages:
    3,455
    LOL...exactly....
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)