G R B Discussion Thread

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by J o o k, Jul 8, 2013.

  1. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    The G R B is back! This time it’s bigger.

    As you all know, the G R B is an audio battle tournament where battlers from around the world test their skills against each other.

    For the first time in G R B history, the two finalists will be able to choose the option of battling live in person, all expenses paid!

    Winner takes home $1,000.00 plus a percentage of the pot.
    *Just added* - Winner also gets a custom beat from @~G.I.~ who will also mix and master the song recorded to it!!
    The 2nd place contestant will also be entitled to a smaller portion of the pot.



    Here is the run down:
    Sign-ups begin Friday, July 12th, 2013 – 9am PST.
    Sign-ups will close once we get a sufficient amount of battlers confirmed (a 24 hour warning will be given).
    The cost to enter will be $15.00 USD (via PayPal).

    Let me know if you have any questions, comments or concerns!
    • Hot Thread Hot Thread x 4
    test
  2. its papi

    its papi inellek my middle name

    Joined:
    Jun 8, 2010
    Messages:
    12,570
    gotta be paypal?

    idk if mine is even set up with my bank that i got now
    test
  3. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    You gonna mail a check in or what brah?
    test
  4. Cire

    Cire The Peoples Champion

    Joined:
    Sep 18, 1999
    Messages:
    40,195
    A STACK plus the pot, now hold on now
    test
  5. Newportz

    Newportz Bang Bang

    Joined:
    Feb 27, 1999
    Messages:
    57,753
    J O O K is investing a lot of his own money into ya'll. That G is out of his pocket....helluva reward.
    test
  6. its papi

    its papi inellek my middle name

    Joined:
    Jun 8, 2010
    Messages:
    12,570
    guess im gna have to fix my shit then



    i cant give up ym netlife-long dream of battling cire in a grb :scared:
    test
  7. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    Lol it takes like 5 mins to set up a Paypal
    test
  8. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506

    Word, @SinSSMG is contributing as well, def shouts out to him.
    test
  9. Newportz

    Newportz Bang Bang

    Joined:
    Feb 27, 1999
    Messages:
    57,753
    Jook, I'll throw an extra Hundo on your stack...sounds small time now, but I'm hoping you have success with this competition.
    test
  10. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    Bosssss
    test
  11. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    Dopeeeee

    Can't wait for this

    How will the voting go down??

    I'll also be accepting any sponsors :D
    test
  12. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,062
    I don't care about this shit

    But I want to point out that jook is someone I can say I really respect, don't care how lame that sounds

    Homie is really doing a lot for the community

    Respect


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    test
  13. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    @wirdofpley only get $250 a battle so that's a crazy amount for the winner
    test
  14. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    test
  15. Newportz

    Newportz Bang Bang

    Joined:
    Feb 27, 1999
    Messages:
    57,753
    test
  16. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    lmfao wrong thread my bro?
    test
  17. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    lol ....
    test
  18. Newportz

    Newportz Bang Bang

    Joined:
    Feb 27, 1999
    Messages:
    57,753
    test
  19. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    test
  20. its papi

    its papi inellek my middle name

    Joined:
    Jun 8, 2010
    Messages:
    12,570
    I can't do a muscle up either tho tbh :scared:
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)