G R B '13 - Grand Royal Battle Sign Ups! $1,700.00+ Prize (and growing).

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by J o o k, Jul 12, 2013.

  1. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,910
    Lol


    Sent from my iPhone using Tapatalk 2
    test
  2. xddrx

    xddrx sugabezy

    Joined:
    Jul 21, 2013
    Messages:
    227
    aye
    black i been informed that ur close n since u dont wanna do a warm up battle how bout a collab then my dude
    test
  3. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,910
    I live in Cali, I'm down, I rock alotta shows in LA and HWOOD


    Sent from my iPhone using Tapatalk 2
    test
  4. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    keep it real fair and post ur picture.

    thats me in my avy, i aint scared of shit.

    jook, give me this nigga first round.
    test
  5. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,509

    OKAY BRUH CAPS IT IS
    test
  6. TenFold

    TenFold Planet Rock Nano-Bot

    Joined:
    Nov 10, 2005
    Messages:
    1,528
    damn, are sign ups closed?
    test
  7. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    I don't think jook is TOO slick.
    Just keep begging him.
    test
  8. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,509
    sound like innasense

    test
  9. TenFold

    TenFold Planet Rock Nano-Bot

    Joined:
    Nov 10, 2005
    Messages:
    1,528


    can i get in this joint?..

    thats all the begging im going to do..

    if not, i'd like to be a voter...


    what up @Jook?



    -10
    test
  10. RMCJoey

    RMCJoey favian takes selfies

    Joined:
    Jul 7, 2010
    Messages:
    1,703


    who among you would battle the second girl
    • +Rep +Rep x 1
    test
  11. xddrx

    xddrx sugabezy

    Joined:
    Jul 21, 2013
    Messages:
    227
    my shit was in caps becuz i left em in caps from anotha project i was doing at the time - im not into the whole type ur emotions shit that some niggas do online so do trip off that shit pace and like i said b4 im still tryna learn my way around this site and shit so just know this much i aint scared of a battle whun its nothing - im in inglewood so hwood aint nowhere 2 me i'd come out n support ya black
    if i left sumthin out my bad
    4got who said post a pic but here ya go
    -sugabezy
    test
  12. xddrx

    xddrx sugabezy

    Joined:
    Jul 21, 2013
    Messages:
    227
    wow it was 2 big of a pic file so here's a smaller one

    Attached Files:

    test
  13. Q oNe A

    Q oNe A R.I.P. Point Game.

    Joined:
    Apr 16, 2007
    Messages:
    885
    So.....What's the update on this? Match ups announced yet? Sadly I'm not able to join since I couldn't find an alternative spot to record and my mix is currently on it's way to the Shure company, but I'm still hyped to hear these battles.
    test
  14. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,507
    Lmfaoooo
    test
  15. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,507
    Send me your paypal entry before midnight and I'll throw you in bro.

    Sorry I didn't get back to you sooner.
    test
  16. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,507

    Battles will be radomized via http://www.random.org/lists/

    @Noodles will post the battle card on Sunday/Monday.

    Battles will go up Monday.
    test
  17. Q oNe A

    Q oNe A R.I.P. Point Game.

    Joined:
    Apr 16, 2007
    Messages:
    885
    Good deal. Good luck to everybody who joined.

    And I'm still tryin' to get that Bux live battle tbh. If he doesn't completely die and become a has been in this tourney.......
    test
  18. Google Kermit

    Google Kermit New Member

    Joined:
    Jul 16, 2013
    Messages:
    5
    Can I still sign up?
    test
  19. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,507
    If you get me the entry fee like NOW
    test
  20. Google Kermit

    Google Kermit New Member

    Joined:
    Jul 16, 2013
    Messages:
    5
    PM me please I don't know how.
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)