FUCK, you fucking faggots wanna go? huh?

Discussion in 'Emcee Hookups' started by Lettuce Balls, Jun 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    fucking fuck fuckers
    test
  2. Constrikta of CVI

    Constrikta of CVI Member

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    957
    Haha you're such a fucking goofball it's rediculous! Now you're basically telling me when I can and can't drop an 'lol' ? ...fuck you, you fucking loser. I can 'lol' all up in this motherfucker and compliment others shit if and when I want, you little bitch.

    LOL
    test
  3. Defcon_5

    Defcon_5 Relax and take notes

    Joined:
    Sep 19, 2002
    Messages:
    10,099
    wack ass alias
    test
  4. Lettuce Balls

    Lettuce Balls Droppin the stink

    Joined:
    Jun 20, 2008
    Messages:
    1,289
    Whats the fucking matter bitch?? Fucking shook, yeah you're fucking shook like a weak fucking cunt. Post "lol"s all you fucking want faggot. Just proves that you're fucking worthless and fucking weak.
    test
  5. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    fucking LOL
    test
  6. sfsportsfan

    sfsportsfan New Member

    Joined:
    Apr 16, 2008
    Messages:
    1,337
    damn i seriously thought this was one of those things that would last a few hours then keith would go back to being all polite and proper...this surprised me
    test
  7. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    nah he snapped
    test
  8. Proof

    Proof Jamaicans do errything

    Joined:
    Jan 13, 2000
    Messages:
    7,195
    test
  9. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    he might be.... Keith did start in the alley as the rival of keith cheese
    test
  10. sfsportsfan

    sfsportsfan New Member

    Joined:
    Apr 16, 2008
    Messages:
    1,337
    whos keith cheese?
    test
  11. Strike2

    Strike2 Man Meets Creator

    Joined:
    Mar 11, 2001
    Messages:
    15,985
    lmao I seriously hope yer jus doin this for the attention.. cause if yer fereal you really need to get life back in focus homey smoke some weed man I dunno
    test
  12. Chin Kwon

    Chin Kwon The Angkorian

    Joined:
    Mar 17, 2008
    Messages:
    699
    jeezes what is goin on here???
    test
  13. Proof

    Proof Jamaicans do errything

    Joined:
    Jan 13, 2000
    Messages:
    7,195
    ^^^ freeposting 201, the advanced class.
    test
  14. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    chup that's how we roll
    test
  15. Lettuce Balls

    Lettuce Balls Droppin the stink

    Joined:
    Jun 20, 2008
    Messages:
    1,289
    Keith Cheese is cool peeps yo. I aint had no rivalry with that son dun. Dun shit aint ever been said dun dawg yo.
    test
  16. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    test
  17. Seneca

    Seneca edgeknowl

    Joined:
    Mar 1, 2000
    Messages:
    4,147
    I expect more from the FRIENDSHIP ALLIANCE. shame! shame!


    www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
    test
  18. sfsportsfan

    sfsportsfan New Member

    Joined:
    Apr 16, 2008
    Messages:
    1,337
    too lazy to put the last l? lazy ass
    test
  19. Rap Antics

    Rap Antics MOB

    Joined:
    May 3, 2002
    Messages:
    878
    this is when net gets serious, lol
    test
  20. Seneca

    Seneca edgeknowl

    Joined:
    Mar 1, 2000
    Messages:
    4,147
    You have no idea!

    [youtube]-5G1wiV10w8[/youtube]
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)