fuck the bullshit, who got workin bangbros passes? my shits ran out

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Nimrod, Apr 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    WTF happened/



    i been usin them shits forever, and then BAM!
    test
  2. Ron Jeremy

    Ron Jeremy aka AGENTSPITS

    Joined:
    Oct 12, 2003
    Messages:
    1,238
    there's a fuckin drought or something

    they used to be the easiest passes to find and that would actually work for a good amount of time

    now.... no dice
    test
  3. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    whats that torrent sitr to download mad smut
    test
  4. nawshus

    nawshus STAMPEDE!

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    4,961
    wtf? nigga call your girl lmao
    test
  5. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    nigga, calm ur ass down


    a nigga with a girl cant watch porn anymore? WTF???
    test
  6. mudd butt

    mudd butt New Member

    Joined:
    Sep 12, 2004
    Messages:
    635
    test
  7. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    EMPORNIUM is the one i was lookin for


    THANKS mudd butt
    test
  8. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    man, them bangbros passes still work

    I still use the same ones.

    You just gotta hit back when it gives you the blocked message, then click on whatever you trying to get to again. You may have to do it once or twice but it'll let you on.
    test
  9. RaWoRdee

    RaWoRdee New Member

    Joined:
    Jul 15, 2006
    Messages:
    30
    Stop Jerkie N Off

    You Screen Is Filld Wit Cum..and Bangbros. Got Internet Offspring From Nimrods Dna In His Semen...lol....less Porn More Money .....less Clits N Dick More Cash N Chips
    test
  10. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    I know a site where you can just give them an email and they will give you a golden ticket for 1 free porn download, 30 free minutes of one, and 1 free stream rental



    get at me if you wanna know
    test
  11. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    huh? what do u mean
    test
  12. Moe Sizlack

    Moe Sizlack Moezilla

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    18,304
    they got the new security up

    shits no joke.. I got the rainy day stash
    test
  13. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    The sites are free

    You sign up for this one site, and it gives you access to lots of free porn and shit...and it has this site on there aebn.com or something like that...that site has thousands of adult movies...

    so the site that gives you access to the free porn and shit---will give you three free golden tickets for that aebn.com site

    1. 30 Minutes Of Movie Viewing
    2. One Free Movie Download
    3. One Free Movie Stream

    This aebn site has bangbro movies and anything else you could possibly want
    test
  14. x - calibur

    x - calibur Guest

    yeah i think they cleaned up the bangbros house and took out all the jacked passes.

    my old pass was pretty exclusive, it worked for a long time, but now it doesnt

    lucky for me i still got another hookup that works :)
    test
  15. hendrixsrv

    hendrixsrv Member

    Joined:
    Mar 27, 2007
    Messages:
    50
    test
  16. i was searchin for one of these bitches to
    test
  17. adverse

    adverse Active Member

    Joined:
    Sep 27, 2001
    Messages:
    2,888
    i pay half n half wit a friend
    test
  18. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    My connection was never fast enough for that site....those movies are fucking huge.....i hate downloading shit...
    test
  19. sylentmind

    sylentmind OHIOS BACK

    Joined:
    Sep 10, 2004
    Messages:
    3,742
    hahaha damn niggas watching porn on the net hahaha searching for passes

    i aint goin say i dont watch porn but i never watch the shit online when i do its wit my GIRL and we watching a dvd haahaha

    but yo them bangbros movies is crazy, porn is nuts, i fell off from watching them cause i was so busy but i just copped a couple and shit done change, these dudes was having these bitches give them head and like they choking the bitch like for real like fucking the bitch throat, and the bitch bout throw up them like " oh baby ya" hahaha how the fuck u gettin choked bout to throw up thne like oh baby haha
    test
  20. C-Money

    C-Money New Member

    Joined:
    Dec 13, 2005
    Messages:
    31,206
    ^^^do you ever get jealous ya girl is looking at the dudes penis???
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)