flippin ounces in a new town (need clientele)...Suggestions??

Discussion in '420Lounge' started by Thrilla-Ali, May 18, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thrilla-Ali

    Thrilla-Ali Dapper Don

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    4,870
    i moved to a town where i know people smoke weed put it ain't the city. I need clientel to flip ounces so i dont gotta waste money on herb (and its been awhile). i start my new job tommorow and with my first paycheck im thinking of getting an ounce but the only problem is i need to flip that shit quick. Any suggestions on how to get clientel in a new town?
    test
  2. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873
    you live in tdot....wtf? ask anyone lol [vn2]
    test
  3. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    Just go out, get to know people.

    People are the best way to sell weed.
    test
  4. Ben Official

    Ben Official Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    10,657
    easy, just do 45$ eighths or 40 depending on who they are, so people cant beat your prices. eighths are usually 50 here so if they are a diff price just start of by reducing the price by 5-10$ and people will come. trust me
    test
  5. FaceLess

    FaceLess jook is my dad..

    Joined:
    Nov 22, 2000
    Messages:
    16,860
    Find one person that buys weed....In no time that 1 person will turn u on to at least 2 more that buy green then them 2 will tunr u on to 2...and so on and so............
    test
  6. Trax

    Trax way more flyer

    Joined:
    Jul 29, 2000
    Messages:
    21,449
    If you live in Toronto, and are asking this question you need to be shot
    test
  7. Thrilla-Ali

    Thrilla-Ali Dapper Don

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    4,870
    ^ i dont live their no more i live in brampton! read the damn thread. but anyways im diggin what faceless is sayin and buy reducing the price
    test
  8. jaxamar

    jaxamar UnVeiling Truth...

    Joined:
    Aug 3, 2001
    Messages:
    4,074
    ur asking for help.. on selling drugs.. on a message board.. bwha...bwhahah..

    nah go on and do you.. but.. if u wanna be making money fuck oz.. u need to be flipping at least elbows.. AT LEAST.. if u cant get rid on an oz than u shouldnt be dealing.. nebody with ne good dealing tactics could flip an Oz at a kindergarten class in a catholic school..
    test
  9. Quintin_Warden

    Quintin_Warden Online Terrorist

    Joined:
    Feb 13, 2004
    Messages:
    563
    ^ yea but he's not dealing for profit, he's dealing so he gets to smoke for free
    test
  10. toker

    toker My Money Grow On Trees

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    9,837
    hit up a highschool or party.. u can flip shit easy at either.. or u can play an asshole an go wait by a drug rehab place [teet]
    test
  11. Dank

    Dank d . a . n . k

    Joined:
    May 12, 2004
    Messages:
    67
    walk around to young people

    "yo u want some herbs"
    test
  12. Ear: Complex

    Ear: Complex ear to the streets

    Joined:
    Jul 25, 2003
    Messages:
    2,397
    DAMN 50 dollar 8ths ? ... damn 8ths in the D are 25 ...
    test
  13. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    Pounds in Houston are 150.

    No lie.
    test
  14. jaxamar

    jaxamar UnVeiling Truth...

    Joined:
    Aug 3, 2001
    Messages:
    4,074

    Ive never understood that... If your puttin your ass out there, commiting felonies everyday, day in , day out, dealin with different ppl..why flip it to "smoke for free"..so if u get busted and ur in the box u can say..well i was smoking for free at least....

    hell the fuck no..when i was dealing..i dealt ANYTHING i could in the highest ammounts..its a business..treat it like one..dont risk ya ass for a few free blunts a day
    test
  15. jaxamar

    jaxamar UnVeiling Truth...

    Joined:
    Aug 3, 2001
    Messages:
    4,074

    of what? mexican pressed smellin like laundry soap or gasoline swiggity schwag?...

    if its newhere near decent i need to stop in at houston after getin back from Mexico for my 15 dolla Oxycotin bottles...

    end up making like 10, 15 times profit if i flipped at average low price up here...
    test
  16. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    No, it's good weed. Me and my boy are going there this summer, and gettin a couple lbs.
    test
  17. jaxamar

    jaxamar UnVeiling Truth...

    Joined:
    Aug 3, 2001
    Messages:
    4,074
    mm...have to find out bout that..if thats true....around here imma be the Franchise like a Houston Rocket (yao ming?) ........

    id be pickin up more than a few lbs..id be hauling a U-haul back,...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)