FLF 1,000 reply thread

Discussion in 'The Alley' started by xX_NASTY_Xx, Aug 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. T.a.C

    T.a.C Guest

    Ciber deserves to stay
    test
  2. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,555
    I try, soooo hard. Anyways you gotta have at least one female right?
    I'm safe - I hit 800 today..
    Although.....
    test
  3. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,555
    FLF baby, FLF
    test
  4. T.a.C

    T.a.C Guest

    ^ eh, Demi can fill that position
    test
  5. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,555
    test
  6. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,555
    not bad TAC man.
    test
  7. T.a.C

    T.a.C Guest

    whatsup lucy-lui
    test
  8. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,555
    hows it hangin ?TACattack
    test
  9. T.a.C

    T.a.C Guest

    bored as fuck, how bout you?
    test
  10. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,555
    ditto^ its late (1.40) cant sleep blah blah blah, gonna hafta try soon cos of work.
    How was your first day back?
    test
  11. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    u guys are a bunch of queers
    test
  12. T.a.C

    T.a.C Guest

    eh, other than it being lame cuz its school, it was alright
    test
  13. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    [gay].
    test
  14. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,555
    aint you got some nappies to change??
    yeayyyyy congrats again Shad any names decided yet?
    test
  15. T.a.C

    T.a.C Guest

    shadow, i will take the kid, and i will raise him white....do you want to do this?
    test
  16. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,555
    lmao@ "raise him white"
    how does that go TAC?
    test
  17. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    yup....took pics and everything. Isaiah is his name

    Well that depends....do you want a foot in your @ss?
    test
  18. T.a.C

    T.a.C Guest

    i am from san francisco Shadow, think before you offer
    test
  19. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    well played sir....well played
    test
  20. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    T.a.C-1
    Shadow-0
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)