FF Week 7 Discussion.

Discussion in 'Emcee Hookups' started by Quriosity, Oct 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    ahem.

    WEEK 6

    The Romulus Lynch Mob (4-0) at San Francisco Gentlemen (3-2)
    Team Zyclon (3-1) at Team Life (0-5)
    BloggingTheBoys KDP (2-2) at Team Jarrell (3-2)
    Noble Beastmode (0-4) at Team Warrior (3-2)
    Team Hernandez (1-3) at Team Quriosity (4-1)

    Byes: Team Unusual

    3/5, or 60% (21/30, or 70% overall)

    away/home

    CAR v. ATL
    IND v. CIN
    SF v. DET
    STL v. GB
    BUF v. NYG
    JAC v. PIT
    PHI v. WSH
    CLE v. OAK
    HOU v. BAL
    DAL v. NE
    NO v. TB
    MIN v. CHI (snf)
    MIA v. NYJ (mnf)

    9/13, or 69%

    WEEK 7

    Team Life (0-6) at The Romulus Lynch Mob (4-1)
    Team Jarrell (3-3) at Cookamunga Crackakillas (4-1)
    Team Warrior (4-2) at BloggingTheBoys KDP (3-2)
    Team Quriosity (4-2) at Noble Beastmode (0-5)
    Team Unusual (2-3) at Team Hernandez (2-3)

    Byes: San Francisco Gentlemen

    warrior/KDP need to make adjustments. too hard to call as is. noble and hern need to make some adjustments too, unless ya'll are throwing in the towel this week. crazy, seems like syn's team looked so much better just a couple of weeks ago. still a decent squad. zyc making moves, as is jook who gets a bye this week. i was caught by complete surprise last week. hern's defense went ham. hell, his linebackers scored like 50 alone. good shit this week though. seems the NFL bye schedule this year is having a huge impact on fantasy football. not good. i hope tebow shows up. best sleeper, i say jackie battle. should be a good week in the league.

    away/home

    ATL v. DET
    SEA v. CLE
    HOU v. TEN
    DEN v. MIA
    SD v. NYJ
    CHI v. TB
    WSH v. CAR
    KC v. OAK
    PIT v. ARI
    STL v. DAL
    GB v. MIN
    IND v. NO (snf)
    BAL v. JAC (mnf)

    i'll never vote against the falcons!

    feel free to post your picks, thoughts, or questions.
    test
  2. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Nice, excellent Job Q, thanks for this im sure we all appreciate it.
    test
  3. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    good stuff

    ATL v. DET
    SEA v. CLE
    HOU v. TEN
    DEN v. MIA
    SD v. NYJ
    CHI v. TB
    WSH v. CAR
    KC v. OAK
    PIT v. ARI
    STL v. DAL
    GB v. MIN
    IND v. NO (snf)
    BAL v. JAC (mnf)
    test
  4. Synthesis

    Synthesis applied

    Joined:
    Nov 8, 2001
    Messages:
    8,269
    Lol my squad still solid.. Just limping
    test
  5. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Lmao my family Syn went from "I'm not losing" to my team "just limping." Where the swag at!?
    test
  6. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    No back peddling.Syn KEEP YOUR SQUAD UP!

    THE MOB FIGHTS!!!
    test
  7. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    SN.....yall DRUNK. No way in hell ATL Beating them Lions

    Without Burner Turner and Roddy....ATL would be a practice squad
    test
  8. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    Idk...that game could go either way tbh
    test
  9. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    you sick.

    we've had a rought start, but practice squad? stop it. our team is stacked. watch us work.
    test
  10. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    lol. torain has no carries.
    test
  11. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    so glad noble didn't make any adjustments. i need this win.
    test
  12. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    grimes is a beast.
    test
  13. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    lol at tebow. he should be available in the flex position. nigga is not even trying to throw it.
    test
  14. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    Tebow has no arm sooooo...

    lol @ my only RB out for the game
    test
  15. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    Lol I'm still confident in my team. no worries. Bye weeks/injuries just having an effect
    test
  16. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    :funny:
    test
  17. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    so glad i've kept bush all season.
    test
  18. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    All my starters on Bye week and the MOB stands Strong!
    test
  19. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    Shadow that game was weak as hell. Refs called all kinda bullshit to help ATL
    test
  20. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    in another league, i benched foster for wells. foster goes ham for 40 points. wells out with sprained/strained knee.

    just my luck.

    also started rice and mendenhall.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)