FF Pre-Week 1 Discussion

Discussion in 'Emcee Hookups' started by Quriosity, Sep 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    lol my first draft was terrible, i auto drafted also.. did pretty well i think, best draft ive had.
    test
  2. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    I wouldn't take that either
    test
  3. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Cj and fitz are both going to be unproductive.

    Cj is finished. Look at his performance last year. Sucked balls.

    Fitz is talented but doesn't have a QB.

    Turner is productive and desean plays special teams too and could double up production.

    I don't see why y'all wouldn't take it
    test
  4. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    desean has never lived up, i would just about guarantee fitz out peforms him this year. CJ didnt go to camp last year an held out i think that had a lot to do with it, he went to high school here so fuck yall lol id take him over turner
    test
  5. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Probably the same as last year

    Turner out performs cj and Fitz out performs dj

    Either way I'd still take the trade because it's a higher potential of dj closing the gap after those issues last year
    test
  6. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    Desean is a safe WR1 so long as Vick is upright. That's always been the case. Plus he got paid this year. I'd say a low-end WR2 if Vick goes down. Only question mark in the trade is CJ. Fits will produce despite a lack of quality QB because he's a beast. And Turner the burner will continue to rack up both yardage and TDs because that's his role and he's good at it. Jaquizz is not a threat for goal-line carries not do I seem him outproducing Turner on the ground. Kid can't move a pile. He'll be used for check downs, trick plays, and in open space. Turner is locked in still as a prime producer.

    It's a fair trade. I'm just not sure I want to take a chance on CJ before week 1 and he winds up being a bust. Turner is a safer bet for me.
    test
  7. _KDP_

    _KDP_ Active Member

    Joined:
    Jun 30, 2008
    Messages:
    1,004
    LOL- you guys continuously show how little you know abt FF by underestimating the KDP.

    The KDP does not forget how often he's overlooked even though he's had the most success in rm leagues out of all of you.

    Silly mortals. The KDP will hunt you down and filet your innards.
    test
  8. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    usureboutdat
    test
  9. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    shit sounded like a text battle call out lol
    test
  10. Master Peace

    Master Peace coolest nigga yo mama kno

    Joined:
    Sep 21, 2006
    Messages:
    22,307
    Hell no I'd take DJ over fitz....he hs no qb either. Vicks a trash can. Fitz would be the lesser of two evils. I does like Burner Turner tho. He gets to and inside that goaline. CJ has been shittin on me since year one of the hookups league where I drafted him first and got no return. Im shoppin em. But that is a stinky trade Q
    test
  11. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Cj is just a shotty 1000 yard rusher now.

    Quote that.
    test
  12. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    i got you fam.
    test
  13. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Lol thanks, your cowboys playing tonight huh Syn
    test
  14. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    Go Cowboys!
    test
  15. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    you gotta understand he went to high school here dog, just like Amare Staudomire, I was in High School with him so i try to support my dude.

    anyway fam, yeah they are, im rooting for them heavy, but with the O line problems and shit, witten prolly not playing. I just dont know if they can pull this one out, I think the giants D line gonna be up Romos ass all night
    test
  16. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    My boy d ware going nuts.

    If I wasn't a die hard 9ers fan I would have started him.

    He has 10 points already and it's just the 2nd quarter :funny:
    test
  17. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    [​IMG]


    go cowboys
    test
  18. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    I don't know what the fuck I'm doing. I didn't even check my shit. I'll do that on saturday night for Sundays' games.

    I will win.. Beginner's luck. and Q, don't appreciate the shit talk pal. We're buds, remember?

    and My Logo is AWESOME on FF
    test
  19. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    Wow at syn not starting Murray. He shouldn't be benched with that talent.
    test
  20. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Yea there's no way you should be sitting any of your tip three picks in week one unless they're injured.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)