feelin good

Discussion in 'Health & Fitness' started by LiveFromThe781, Aug 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    keystone light lmao FUCKIN STOOOOONES

    you cant beat $15 for a 30 rack of drinkable beers for pong. im sorry i just cant touch that cheap ass natty ass i mean ice.
    test
  2. Graphx

    Graphx Word? Word!

    Joined:
    Dec 7, 2003
    Messages:
    4,039
    Miller Lite = $15 for a 30 at my favorite store around here...thats the party/drinking games beer.

    Sam Adams Octoberfest is coming sooooon! lol
    test
  3. XxLiLBuRnAxX

    XxLiLBuRnAxX Prolly smarter than you

    Joined:
    Aug 22, 2004
    Messages:
    1,390
    have you ever had a keystone light? It tastes like this concoction my lil 10 yr old cuzin made one day when he saw everybody else drinkin beer and we wouldnt let him have none.

    And thats the point...Budlight and stuff is cheap too...I think its like 5 somethin for a six pack....but I swore I saw keystone on sale for 10.99 for a case the other night I was like wow
    test
  4. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    theres always buy one get one for stones and coors.

    craziest concotion i made was Andre champagne ($5) and Coors Light. 15 minutes later im randomly making out with some chick. haha its a good time.
    test
  5. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    lightweight...
    test
  6. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    lol damn right. dude im good off a couple beers, like i said i only drink on weekends.
    test
  7. XxLiLBuRnAxX

    XxLiLBuRnAxX Prolly smarter than you

    Joined:
    Aug 22, 2004
    Messages:
    1,390
    ^lol as big as you are I would die laughing if we were at a party and I saw you tore up after 3 brews
    the girls we party with can take at least 6......damn dawg...lol
    test
  8. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    i can safely say i'll drink everyone here under a table.
    test
  9. XxLiLBuRnAxX

    XxLiLBuRnAxX Prolly smarter than you

    Joined:
    Aug 22, 2004
    Messages:
    1,390
    and how big are you again?
    test
  10. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    i tried harpoon the other day, not a huge fan.
    test
  11. Graphx

    Graphx Word? Word!

    Joined:
    Dec 7, 2003
    Messages:
    4,039

    I survived a .5 BAC........come again?
    test
  12. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    .5 bac for you is like a .08 for me ;).
    test
  13. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    i dont like getting shitfaced anyway. i like to have a few beers and just be buzzed because like i can act pretty crazy without alcohol so once i get a litle bit into my system all bets are off. im a really happy drunk now too, i start doing the robot like Terry Crews to Benny Benassi music and start messing with all the girls.

    it is funny though cause im close to 200lbs and a little liquor gets me gone hahaha.but its fine cause i was really bad with alcohol when i was 17 or so, i was drunk off Rubenoff & Poland Spring vodka like everyday, and it was a really bad time for me. ive been there, done that. i like to enjoy my buzzed feeling and not make a total ass of myself or start fights with people. ..thats the other thing too i need a really good enviorment to drink in, pretty girls, music, dancing, tomfoolery, etc.
    test
  14. XxLiLBuRnAxX

    XxLiLBuRnAxX Prolly smarter than you

    Joined:
    Aug 22, 2004
    Messages:
    1,390
    ^ yea I feel you im jus fuckin wit u
    when i was 19 or so I used to get drunk literally every night and then go eat at waffle house at like 3am lol
    So yea Ive been through the drunk phase....it sucks

    But it takes a lot to get me drunk now cuz I drink a lot....well not THAT much but more than you lol
    I wish i had a lower tolerance, its cheaper...
    test
  15. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    exactly so instead of spending more money on cheaper beer and putting MORE alcohol into my system i get the same drunk off of quality beer and i dont have to put more alcohol in which is very important to me hence the reason im only drinking on weekends to begin with.
    test
  16. Ben Official

    Ben Official Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    10,657
    lol @ i dont drink very much, only on the weekends.
    test
  17. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    test
  18. rocker314

    rocker314 Rock Star

    Joined:
    Aug 22, 2008
    Messages:
    428
    am feelin good when drunk.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)