Fantasy Football 2012/2013

Discussion in 'Emcee Hookups' started by J o o k, Jul 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    QB Matthew Stafford, Det QB

    RB Maurice Jones-Drew, Jac RB

    RB Darren Sproles, NO RB Q

    RB/WR Stevan Ridley, NE RB P

    WR Julio Jones, Atl WR

    WR Miles Austin, Dal WR P

    TE Jimmy Graham, NO TE

    LB Sean Lee, Dal LB

    LB Paul Posluszny, Jac LB

    DL Jabaal Sheard, Cle DE

    DL Jeremy Mincey, Jac DE

    DB Charles Tillman, Chi CB

    DB Charles Woodson, GB CB

    K Garrett Hartley, NO K

    Bench Ben Tate, Hou RB

    Bench Robert Meachem, SD WR

    Bench Malcom Floyd, SD WR

    Bench Kenny Britt, Ten WR SSPD

    Bench Felix Jones, Dal RB

    Bench Titus Young, Det WR

    Bench LeGarrette Blount, TB RB




    SO i have garbage/holdout running backs and crap wrs...
    test
  2. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Maurice is one of my childhood friends, same middle and high school, same football team for eight years.

    I hope his contract gets worked out
    test
  3. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Also shad, I'll take Julio jones off your hands. Look at my squad and tell me who you want.
    test
  4. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    You want to take the only bright spot on my team? lol i'll check you out tho
    test
  5. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    shadow, ill trade u for stafford or julio jones
    test
  6. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    test
  7. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    Wait.. The draft happened this morning??

    Wtf, Jook?
    test
  8. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    In other news, I just slaughtered Res in the RBL.
    test
  9. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    test
  10. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    dudes still text battling? lol damn fam you prolly dominating last i looked at the league shit was garbo
    test
  11. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    shadow, make me an offer duke.

    only cats off the block is dmc and newton.

    shit ill give u 2 for 1 in certain situations
    test
  12. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    Lol.

    I am. And it's unfair really, and unfun. I'll probably sign out after this.
    test
  13. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    test
  14. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    Syn I got a tight end on my bench that's going to be top 3 in points

    Because his QB (Peyton Manning) loves throwing to the tight end
    test
  15. Orange407County

    Orange407County Well-Known Member

    Joined:
    Feb 2, 2005
    Messages:
    5,358
    lol..i wont give u much bro. I have witten, i just need someone while he hurt tbh. i wanted hernandez that florida boy. ill grab somethin off waivers prolly
    test
  16. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    Shut up, because you're going to get slaughtered in FF. Did you check my team logo?
    test
  17. _KDP_

    _KDP_ Active Member

    Joined:
    Jun 30, 2008
    Messages:
    1,004
    fuck- had to take my wife to buy a car Friday morning... shiiiiiiiiit - I gotta go look at my squad-

    good look on the purchase, Jook

    man, I hope my team aint ducksauce... brb
    test
  18. _KDP_

    _KDP_ Active Member

    Joined:
    Jun 30, 2008
    Messages:
    1,004
    AJ Green / Percy Harvin / Nate Washington / Ryan Matthews / Beanie Wells


    are on the trade block


    Looking for RB help. Two for one, one for one... get at me asap.
    test
  19. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,505
    I'd do a Trent Richardson for Ryan Mathew trade.

    But Mathews out for 6 weeks right?
    test
  20. _KDP_

    _KDP_ Active Member

    Joined:
    Jun 30, 2008
    Messages:
    1,004
    Matthews should only be out for Wk 1, Wk 3 return at the latest... most of that 6 weeks was ate up with the preseason.

    Not a big fan of Richardson in year 1 - let me see if anyone else steps up but I'll keep it in mind
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)