Exclusive D. Omen Pic (The ones RM didn't see!)

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Felix_Ting, Dec 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    lmaooo
    test
  2. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    looooooool
    test
  3. GFunk

    GFunk New Member

    Joined:
    Jul 17, 2004
    Messages:
    963

    ROFLLLLLLLLLL omg lmao
    test
  4. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    lol@ that guy on the left sticking his head into the picture like that dude from mortal kombat
    test
  5. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    id smash that lol i dont care. not in her place though lol
    test
  6. ssssslawk

    ssssslawk A wah di bloodclat dis

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    13,824
    test
  7. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    test
  8. Wargasms

    Wargasms Neva 2 Old 2 Bust Rhymez

    Joined:
    May 22, 2003
    Messages:
    17,537

    im a big sexual piece of stud nigga...


    but Omen been crackin on me all this time and nigga can store me in his cheeks.



    my nigga got a pack of big league chew in his jaws.


    haha, omen i had to get at you niggy after the viscera shit. Ole sherman klump high school yearbook ass nigga

    [​IMG]
    test
  9. Bless God

    Bless God this fuckin guy

    Joined:
    Jun 8, 2005
    Messages:
    986
    test
  10. Cire

    Cire The Peoples Champion

    Joined:
    Sep 18, 1999
    Messages:
    40,196
    Wargasms put me on the fucking ground yo.
    test
  11. Mythology

    Mythology Is Watching Big Brother

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    2,276
    D. Omen Has To Be The Greasiest Nigga I Have Ever Seen

    No hate, But what were ya thinkin lettin others take pics of you with other women when your face be tricklin cooking oil on them.

    smh @ me tryin to clean the bacon grease off my computer screen


    J/P lol...You know we are cool D. Omen
    *smooch*
    test
  12. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    yall niggas are killing me with the bruce bruce pics man....holy shit
    test
  13. .KeyNote.

    .KeyNote. Guest

    oh my fucking lord
    test
  14. .KeyNote.

    .KeyNote. Guest

    Abxiuabdciwbdciubciucbicbsoubcc

    2006 is officially capped
    test
  15. Stash

    Stash R.I.P Point Game

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    12,856
    lol at u sendin me a fake pic of a black dude months ago and saying its you

    when it's obviously not..its kinda gay haha
    test
  16. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166

    lmao, haha
    test
  17. Mythology

    Mythology Is Watching Big Brother

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    2,276
    test
  18. Bless God

    Bless God this fuckin guy

    Joined:
    Jun 8, 2005
    Messages:
    986
    test
  19. Bless God

    Bless God this fuckin guy

    Joined:
    Jun 8, 2005
    Messages:
    986
    test
  20. DVIZ

    DVIZ New Member

    Joined:
    Aug 21, 2005
    Messages:
    155
    How old is D. Omen? He looks like he's old enough to have raised Jeff.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)