Enter the warzone, deth to mr.jdm998: Verses only

Discussion in 'Emcee Battle Area' started by DethStryque, Mar 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patrown

    patrown student for life

    Joined:
    Dec 5, 2011
    Messages:
    1,177
    psh , :this:
    test
  2. JiHaD210

    JiHaD210 REAL RECOGNIZE REAL

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    1,810
    lmao @ ME being pretentious

    wooooowsers - the most pretentious people i had ever met in my life had all been females until i met you.

    Personally,I don't agree that laws dictate morality. So even when the government deems something wrong and makes it illegal, it doesn't mean it makes it wrong in the hearts of every person affected by the law.

    Anyhow - you don't deserve any more responses. My next post to you will be my verse - prick.

    My favorite part of ur posts are the dick riding ones that follow. People actually feed off your online awesomeness - and u luuuud dat shit lol
    im a little hard right now.
    test
  3. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    Only time I choke chickenz is n a cock fight.

    Jai - 1 Had - 0
    test
  4. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    Damn.. Deth jst whooped ur ass Had.. and gav u baboon cheekz!

    U might out clown Deth, but that nigga will school u everytime.
    test
  5. JiHaD210

    JiHaD210 REAL RECOGNIZE REAL

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    1,810
    Like I said Jai.. hows that cock taste?

    You can worship that arrogant prick or you can battle me ...

    you will most likely no show but its aight.. ill still post a verse
    test
  6. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    Whnever u wanna battle.. set it up. I'll key-low shit til u can step ur weight up.

    I wont even use tourney or RBL style on u.
    test
  7. JiHaD210

    JiHaD210 REAL RECOGNIZE REAL

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    1,810
    hahaha...nice

    ill set it up Jai.. but um.. mite wanna bring that "RBL style" after all (watever that means)
    test
  8. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    RBL STYLE is boring. Ima beat the fuck out of u... "clearly.. no debating." - Goodz
    test
  9. JiHaD210

    JiHaD210 REAL RECOGNIZE REAL

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    1,810
    woah woah woah... do ur kiss ur momma with that filthy ass mouth?
    test
  10. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    No, I tongue urz wth this filthy ass mouth.
    test
  11. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    No, you suck Dethstryque's dick with that mouth.
    test
  12. DethStryque

    DethStryque DethStryque theInvincible

    Joined:
    Oct 8, 2008
    Messages:
    2,084

    No she doesn't.
    test
  13. JiHaD210

    JiHaD210 REAL RECOGNIZE REAL

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    1,810
    Deth whether u wanna admit it or not...

    Jai is in love with you
    test
  14. DethStryque

    DethStryque DethStryque theInvincible

    Joined:
    Oct 8, 2008
    Messages:
    2,084
    No she's not, mayne. We're good friends, she's my people...but we'll go to war at the drop of a hat. And love every second of it. Jai's a warrior.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)