eas or muscle milk?

Discussion in 'Health & Fitness' started by Fatal is back, Jul 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    Which one you think better? Which one gave u better results? I fucked wit muscle milk for a while and now I switched to eas myoplex but I haven't drank it yet cuz I been working a lot. Do y'all have any opinions on either product? Thanks
    Posted via Mobile Device
    test
  2. southern_cash

    southern_cash New Member

    Joined:
    Jun 12, 2005
    Messages:
    160
    EAS but if you want some good results get dat der cell tech
    test
  3. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    What is cell tech? A drink?
    Posted via Mobile Device
    test
  4. southern_cash

    southern_cash New Member

    Joined:
    Jun 12, 2005
    Messages:
    160
    haha cell tech is just a creatine. but it was meant as a joke. alot of people make fun of cuz people think its a steriond. like after ronnie colman won his last competition they asked him if he had ever used and steriods and he said yea i take dat der cell tech. lol its good stuff best creatine i think but for protien stick with something like EAS or ON whey protein
    test
  5. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    Lol iight got u. Eas is good and I heard ON is the best whey protein. Good looking for the advice
    Posted via Mobile Device
    test
  6. Snikka

    Snikka Vision Action Execution

    Joined:
    Jun 17, 2000
    Messages:
    19,442
    lol @ dat dere cell tech.

    Damn, the misc dialogue is infiltrating rm.com
    test
  7. southern_cash

    southern_cash New Member

    Joined:
    Jun 12, 2005
    Messages:
    160
    haha yea i rep the misc lol
    test
  8. shawnwilliams

    shawnwilliams New Member

    Joined:
    Sep 9, 2009
    Messages:
    3
    Regular consumption of muscle milk will give good results.
    test
  9. BoDi

    BoDi www.iambodirock.com

    Joined:
    Feb 28, 2001
    Messages:
    12,614
    i use muscle milk..good results
    test
  10. Newportz

    Newportz Guest

    Muscle Milk out of the two....I'd use BSN Syntha-6 over both though.
    test
  11. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    I heard syntha-6 was incredible,got high fat content tho.... I was thinking bout taking some on gold standard whey
    Posted via Mobile Device
    test
  12. Your Idol

    Your Idol ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    Joined:
    May 5, 2001
    Messages:
    12,045
    I use GNC Lean Muscle Meal. Works great for me.
    test
  13. comeback23

    comeback23 New Member

    Joined:
    Dec 19, 2009
    Messages:
    5
    i like muscle milk, works for me.

    never tried eas.

    honestly, i think half the shit is in your head lol, whatever you think is better, it is.
    test
  14. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    all the whey blend >
    test
  15. Trey M

    Trey M \.=.

    Joined:
    May 7, 2002
    Messages:
    13,012
    I just started working out again...on that muscle milk,,supposed to be like the milk that comes out your moms tits
    test
  16. Toby Toronto

    Toby Toronto MICHAEL SINKER IS A BULLY

    Joined:
    Jan 9, 2010
    Messages:
    85
    haha mil mustacxhe
    test
  17. Tntwebhostings

    Tntwebhostings New Member

    Joined:
    Jan 11, 2010
    Messages:
    1
    muscle milk has a good tste, but has alot of fat too
    test
  18. Dark-Vybe

    Dark-Vybe Active Member

    Joined:
    Apr 5, 2000
    Messages:
    4,877
    monster milk is good, same peeps as muscle milk but less fat n carbs..
    plus more extras..

    dunno if its any better, but ive switched to it the last 2 months from musclemilk..
    havent noticed much diff, gain 5lbs, less post workout shits..... so ill say its muscle gain an not 'less-shit' loss..

    had eas, didnt get much body feeling from it
    test
  19. Dark-Vybe

    Dark-Vybe Active Member

    Joined:
    Apr 5, 2000
    Messages:
    4,877
    go watch a vhs, ur dumb...
    test
  20. Your Idol

    Your Idol ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    Joined:
    May 5, 2001
    Messages:
    12,045
    The GNC Lean Muscle Meal has 230 calories and 51 grams of protein in each packet. If you buy GNC products at the beginning of the month they are usually on sale and buy one get one free. I haven't been able to find any other drink with that much protein and so few calories. Muscle Milk by Cytosport is about as close as it gets and they have something like 33 grams of protein and around 300 calories per drink.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)