***Eagles vs Cowboys***

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by MFB, Dec 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,621
    EXFUCKINGACTLY
    test
  2. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    see ya'll in Minnesota next week
    test
  3. Maurkadi

    Maurkadi Well-Known Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    21,054
    lmao @ talent when its the stars of the team thats fuckin up, not fuckin brad johnson taking romo place, patrick crayton or miles austin... but romo barber witten pacman t.o. and all them other overpaid suckas he hoped that would bring dallas a championship


    mayne fuck a damn dallas
    test
  4. Graphx

    Graphx Word? Word!

    Joined:
    Dec 7, 2003
    Messages:
    4,039
    HAHAHAHahahAHAHa at that stiff arm


    Pacman is a mother fucking joke. All around.
    test
  5. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,621
    this like watching the celtics blowout the lakers for the championship homie..im only watching when the cowboys are on offense though..that shit is entertaining
    test
  6. UneekTestimony

    UneekTestimony New Member

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    8,857
    Word, when they benched him I was like "wtf is Andy Reid thinking." McNabb felt disrespected. And he is rarely playing this game because the defense is doing it all to my Cowboys, lol.

    And Maukardi, you're missing the point too. Those analysts are pretty much saying how can a team with so much talent suck so badly.
    test
  7. *Deuce Wilde*

    *Deuce Wilde* aka stfu dave

    Joined:
    Aug 30, 2004
    Messages:
    22,912
    lmaooooooooo wow I just came back and checked the score, jesus. this is embarrassing lmao
    test
  8. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,420
    chargers are the most talented disappointing team in the NFL right now

    but then again, they still have a shot at the playoffs
    test
  9. UneekTestimony

    UneekTestimony New Member

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    8,857
    EXACTLY. How can a team with SO much talent be so HORRIBLE? That's THEIR point. You niggas are idiots. Ya'll teams must be out of the playoffs also. I know the Saint's are.

    Superbowl - Colts vs Panthers
    test
  10. UneekTestimony

    UneekTestimony New Member

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    8,857
    No. They aren't as disappointing as the Cowboys. Phillip Rivers is a way better quarterback.
    test
  11. Graphx

    Graphx Word? Word!

    Joined:
    Dec 7, 2003
    Messages:
    4,039
    My thoughts exactly. Although it would be dope to see the Manning brothers go at it.
    test
  12. Adam West

    Adam West wat?

    Joined:
    Apr 8, 2008
    Messages:
    6,438
    brooks bollinger ftw
    test
  13. Graphx

    Graphx Word? Word!

    Joined:
    Dec 7, 2003
    Messages:
    4,039
    Miami just blocked a punt for anyone who cares. Wutta turn around they've had dude...1-15 to makin the playoffs lol
    test
  14. Maurkadi

    Maurkadi Well-Known Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    21,054
    real talk the only person i cant say shit bad about is marion barber, dude humble as shit and play like a monster but surrounded by trash and on the defensive side demarcus ware play like a beast.... and everyone else just watching and depending on these two to do it all

    suckas aint stopping the run or nothing then u got pacman, hamlin and tank johnson bitching like they doing all the work.... niggas is just TRASH thats being exposed at the WORST time to be exposed....


    and lmao @ akers missing the field goal on purpose to not get as close to the half century mark to make "americas team look bad" knowing jerry jones he will probably find a way to trade or get david akers on his team just to still be fuckin garbage....

    remember mike vanderjagt that came from the colts? former pro bowl kicker and shit.... jerry jones picked him up, and once he put on that cowboys uniform he became trash and playing for some team called the toronto argonauts
    test
  15. Maurkadi

    Maurkadi Well-Known Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    21,054
    my team is the panthers, thanks for the prediction foo|
    test
  16. UneekTestimony

    UneekTestimony New Member

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    8,857
    Our offensive line isn't blocking for our quarterback. Our kick returners are fumbling the ball. Our running back is fumbling the ball. Our wide receivers are doing nothin and our quarterback is throwing it away. We don't deserve to win. We don't handle adversity well. Championship calibre teams handle adversity well.

    Which is why I say the Colts are going to the championship.
    test
  17. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,420
    they will be the first team in 23 years to make it to the playoffs at .500


    they were in the AFC championship game last season, cowfucks are one and done losers


    i never expected them to be nice with it, they gone continue to be ass
    test
  18. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    you all see them keep showing jerry jones....lol.....wow
    test
  19. Thoughtz

    Thoughtz Well-Known Member

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    19,060
    hahaha true

    game 6 was priceless

    they just shit all over them from beginning to end, much like this game
    test
  20. Maurkadi

    Maurkadi Well-Known Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    21,054
    lol @ nique though, how can romo be of talent when big games are his kryptonite, of all positions the qb is supposed to be the most clutch of all

    shit for what romo doing they could pay da kadi a quarter of his salary for me to put on a cowboys uniform and do slightly better
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)