DZK - Shadowville's Battlefields

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by DZK, May 20, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stable

    Stable insolent white devil

    Joined:
    Mar 24, 2005
    Messages:
    1,973
    lol i cant say S-lantize wtf lol
    test
  2. slantize

    slantize Shadowville Productions

    Joined:
    Mar 6, 2005
    Messages:
    184
    It's because they realized it was a huge gamble on Em's early career. That was many years ago. It shouldn't be like that anymore.
    test
  3. Stable

    Stable insolent white devil

    Joined:
    Mar 24, 2005
    Messages:
    1,973
    viva la revolution
    test
  4. Neyedus

    Neyedus Active Member

    Joined:
    May 4, 2004
    Messages:
    3,835
    lol @ sayin niqqa...

    this shit is fire man....flow is fire.....on the hardcore tip......chorus kinda remains me of eminem....beat is decent, but your rippin the hell out of it...

    Heater...
    test
  5. Neyedus

    Neyedus Active Member

    Joined:
    May 4, 2004
    Messages:
    3,835
    lol @ people raising hell about him saying ******.

    you should have just called him a "Chigger" - lol
    test
  6. Neruk

    Neruk Runky Runky

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    995
    bonkey or bracker
    test
  7. Neruk

    Neruk Runky Runky

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    995
    ******** on your site, does the members section have beats that arnt already all over your site?
    test
  8. Stash

    Stash R.I.P Point Game

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    12,856
    nice track, im personally against u usin N1gga, but it wont make any difference so nice job
    test
  9. 4Dbling

    4Dbling Smoking weed > Shooting H

    Joined:
    Sep 14, 2004
    Messages:
    380
    I fail to see how the chorus in this sounds like eminem

    its catchy as fuck tho

    nice work on the chorus dz
    test
  10. Pledge

    Pledge Bootz & oreo

    Joined:
    Dec 16, 2002
    Messages:
    1,975
    test
  11. Pinky'X

    Pinky'X New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    1,054
    Saying that was completely unnecessary DZK...attention seeking shit man..u dnt need to that shit at all. Everything u have worked hard to build..may have just self destructed.

    Dope track none the less.
    test
  12. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    ^rofl @ everything you worked for may have self destructed


    hahahahaha
    test
  13. Rex Skully

    Rex Skully .......

    Joined:
    Sep 28, 2004
    Messages:
    9,387
    I really felt this shit...

    and about the 'N' word, why cats acting like you the first white dude to ever say it.

    there's been a few semi mainstream/popular white mc's to drop it (ex. Lil Wyte, R.A. The Rugged Man, Twiztid, etc.).
    test
  14. Pinky'X

    Pinky'X New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    1,054
    fat racist white boy ^ hhahahahhahahahaahaa, so fat
    test
  15. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    hahahaha

    dude, everything you worked for just came crumbling down!
    test
  16. Kil'Jaed

    Kil'Jaed Newportz

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    1,596
    tight track...

    i didn't even catch it when you said niqqa...

    Heard it the second time...I could care less, but it definately sounds stupid out of a white kids mouth...Hearing a white kid say niqqa, is like seeing a white kid wear a doo-rag ta me....just seems like they're trying too hard...

    whatever tho...this shyt was pretty hot..
    test
  17. KonceptSs

    KonceptSs New Member

    Joined:
    Jan 20, 2005
    Messages:
    1,009



    ...................................





    ??


    You still haven't answered that question....Just curious.....lol
    test
  18. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    yo, Koncepts... after I answer this -- do me a personal favor, stop coming to this thread and don't come into any other threads I start either.

    -I didn't call a black dude n**********
    -I didn't say it on stage
    -I don't use it in real life (not in a serious manner and not enough to warrant mentioning)

    The number is closer to 7,000 and I don't have a reason to offer about why I said it... I didn't put much thought into it, other than wondering what the reaction would be.

    I would never say that shit to hurt somebody's feelings and I'm not going to make it a habit, obviously, I wouldn't want every song to turn into a race discussion. And personally, I would rather not be known as the white kid who says that because that's a stupid fucking gimmick.

    But in the same breath, don't fucking tell me what to put in my art, especially if it's because of my skin color. I will say whatever the fuck I want. That's the one thing I've always respected about Hip-Hop. You can say whatever you want. If you have a problem with something I say, then you're the one with the problem. Not me.

    I try not to get too offended by people's words. Especially when they're in the context of art or entertainment. So try not to make a big fucking deal over nothing and I'll try not to touch your pussy so much with my "negativity" (even though I used the word positively to an asian kid, not a black kid).
    test
  19. slantize

    slantize Shadowville Productions

    Joined:
    Mar 6, 2005
    Messages:
    184
    I'm a n igga! I'm so happy.
    test
  20. The Hex

    The Hex New Member

    Joined:
    Aug 12, 2004
    Messages:
    358
    dzk is competely missing the point here...

    ppl defending him.. lol 99% of ya'll wouldnt have said the same thing if it was anyone but dzk
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)