DZK - Hustle Hard

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by DZK, Dec 31, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    DZK - Hustle Hard

    http://www.soundclick.com/dzk

    MP3 Download


    does this mix (of vocal/beat loudness) sound okay? I'm using big loud fucking monitors that P. Solo gave me, because nobody is home for a week. I can't tell because it's been so loud for like, 2 days.

    that's me scratching like a stupid tool at the end

    HOLLER HOLLER HOLLER


    beat by DjayCas
    test
  2. Bad Abbot

    Bad Abbot whats with this ham talk?

    Joined:
    Mar 12, 2005
    Messages:
    3,829
    OMG, this guy's the illest....FAN SHIT!

    Kill all that shit yo
    test
  3. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,508
    sounds like everything elles
    test
  4. Bad Abbot

    Bad Abbot whats with this ham talk?

    Joined:
    Mar 12, 2005
    Messages:
    3,829
    test
  5. Higher Rhymes

    Higher Rhymes Active Member

    Joined:
    Jun 8, 2005
    Messages:
    2,265
    Pretty dope, but not the usual you..
    test
  6. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    yeah this is a step out of the box

    hey... i didnt sing a damn thing this time
    test
  7. kaveh

    kaveh New Member

    Joined:
    Feb 13, 2004
    Messages:
    1,560
    ^ lol

    yea this is pretty dope, slower flow but sounds real bumpable in the whip

    no need to explain.. track is dope
    test
  8. cowpiez

    cowpiez New Member

    Joined:
    Jul 12, 2004
    Messages:
    3
    sounds nice
    test
  9. ThaDonMakaveli

    ThaDonMakaveli New Member

    Joined:
    Nov 26, 2004
    Messages:
    110
    ^^ lol..i like when you sing on the hooks haha...Psycho was dope...so was Soul Truth...shit fitted perfectly...shit track is different tho...
    test
  10. KnightMere

    KnightMere KnightMere

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    2,335
    yea this sounds fine...shits pretty tight..wht kind of monitors u got??..nice drop dz keep it comin
    test
  11. Stash

    Stash R.I.P Point Game

    Joined:
    Sep 13, 2002
    Messages:
    12,856
    dj cas is the best producer ever
    test
  12. HalfbreedDemon

    HalfbreedDemon Halfbreed

    Joined:
    Sep 6, 2005
    Messages:
    192
    lol stop talkin bout crips and thugs ya fuckin paper thug lol you aint hustled a damn day in a life... its actually offensive to them rappers who aint afraid of crowds.. lol 1
    test
  13. menaz

    menaz Avant Garde

    Joined:
    Oct 13, 2004
    Messages:
    16,807
    AYo! I downloaded this track. This is Some of your best work, I haven't heard you spit anything this clever and anger since the radius GRB battle here at Spring time.

    NICE SHIT!

    YOU know you should be making more dough than pillsbury, boy!

    I ACTUALLY THINK IT IS FUNNY WHEN DZK MAKES FUN OF CRIPS!
    test
  14. Vividescription

    Vividescription New Member

    Joined:
    Aug 8, 2005
    Messages:
    1,839
    damn i havent been on the net much and ive been catchin up to some DZK...my man is nice man..Laws told me about you and I show respect for real...this track is on point hook-wise, flow-wise, delivery, everything...Good shit man.
    test
  15. Bless™

    Bless™ Hollow Slice Kills

    Joined:
    Dec 29, 2005
    Messages:
    2,147
    a cool little track, sounds unfinished though..
    test
  16. HalfbreedDemon

    HalfbreedDemon Halfbreed

    Joined:
    Sep 6, 2005
    Messages:
    192
    YOU THINK IZ FUNNY CUZ YOU ALL PUSSY, get the FUCK OUTTA YOUR HOUSE walk up to some crips and diss em to they FACES

    lol how the fuck yall are gonna make it is beyond me... 1 bitches
    test
  17. PapA-SMuRF

    PapA-SMuRF Budsmokers Only!

    Joined:
    Sep 5, 2005
    Messages:
    27
    shit is hard :D as usual, im likin it, beats sweet as fuck too.. keep it up!
    test
  18. Neyedus

    Neyedus Active Member

    Joined:
    May 4, 2004
    Messages:
    3,835
    some commercial shit, haha. this shit is grimey. I love it.
    test
  19. Q V C

    Q V C I Will Murk You

    Joined:
    Jan 4, 2004
    Messages:
    779
    i like it
    test
  20. Neyedus

    Neyedus Active Member

    Joined:
    May 4, 2004
    Messages:
    3,835

    ^Shut up you fuckin loser.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)