Dumbest Rap Lyrics Awards

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by Jabba-Jaw, Mar 14, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Contak617

    Contak617 New Member

    Joined:
    Mar 9, 2005
    Messages:
    165
    Y'all forgot one of the hottest DUMB songs out right now. I mean anything that comes out of Mike Jones' mouth is ridiculous. But who let that fool get away with ten bars being the SAME LINES.

    It takes grindin' to be a king
    It takes grindin' to be a kin
    First Round Draft coming
    Who is Mike Jones coming
    Slab shining with the grill and woman
    Slab shining with the grill and woman
    I'm Mike Jones (Who) Mike Jones the one and only you can't cloan me
    Got a lot a haters and a lot of homies some friends and some phony
    Back then hoes didn't want me Now I'm hot hoes all on me
    Back then hoes didn't want me Now I'm hot hoes all on me
    Back then hoes didn't want me Now I'm hot hoes all on me
    (I Said!) Back then hoes didn't want me Now I'm hot hoes all on me

    And then there's paul wall:

    What it do it's Paul Wall I'm the people's champ
    My chain light up like a lamp cuz now I'm back with the camp
    I'm crawling similar to a ant cuz I'm low to the earth

    BUT WAIT! THERE'S MORE!!

    I got the internet goin' nuts
    But T. Farris got my back so now I'm holdin' my nuts

    WHAT?! STFU!
    test
  2. Contak617

    Contak617 New Member

    Joined:
    Mar 9, 2005
    Messages:
    165
    haha y'all forgot about Juelz Santana too.
    test
  3. bigcfk24

    bigcfk24 New Member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    8,248
    Those Paul Wall lines aren't wack... you're just hating...
    test
  4. westcoast21

    westcoast21 New Member

    Joined:
    Jun 14, 2004
    Messages:
    91
    that ying yang song called wait is just totally wack every line is hot garbage.
    test
  5. Banned Evil

    Banned Evil Member

    Joined:
    Dec 13, 2003
    Messages:
    541
    and 2 pac song absolutely trash ass garbage


    I'm so glad his homo ass is dead
    test
  6. ADubXJ03

    ADubXJ03 New Member

    Joined:
    Dec 18, 2002
    Messages:
    624

    roflz




    the songs still dope tho slim thug sounds like a demon and the beats fiyah...lol @ paul wall sayin hes low to the earth, he should suicide himslef




    everyone here sweats mike jones tho cuz the mike jones on the bball team
    test
  7. Situation

    Situation New Member

    Joined:
    Feb 16, 2005
    Messages:
    47
    juvi- "greatest of all time"
    test
  8. UrbanBehaviour

    UrbanBehaviour Evrybody's Grl

    Joined:
    Mar 15, 2005
    Messages:
    26
    Petey pablo's "raise up"
    -north carolina, c'mon and raise up, take ur shirt off, twist 'round yo head, spin it like a helicoptr. north carolina c'mon and raise up, this ones for u uh-uh, this ones for who? us us us...

    now this song is amazing but that part just kinda...like the song has great potential but they didnt take advantage of it in the lyrics
    test
  9. Create1o1

    Create1o1 First Breed

    Joined:
    Feb 22, 2005
    Messages:
    1,300
    yo son i dont belive none of yall mention mr cheeks in renee

    he says one of the worst and dumbest line ever


    he says something like this


    SHORTY GOES TO LAW SCHOOL// I GUESS SHE WANTS TO BE A LAWYER


    SON WHAT THE FUCK ^^^ OF COURSE U DUMB ASS


    WOW

    I LOVE LOST BOYS BUT HANDS DOWN RETARD AND A HALF
    test
  10. Letme

    Letme New Member

    Joined:
    Jul 14, 2004
    Messages:
    255
    I dunno if someone already said this but dumbest of all time has to go to warren g for misspelling Next in one song and he misspelled his own name,

    "the w. a . the double r the e and to the R"
    Something like that

    "whats next, whats next whats N X E T" << FUCKIN IDIOT
    test
  11. Rusty Hookz

    Rusty Hookz We Are The Aqua Teens!!

    Joined:
    Jun 13, 2000
    Messages:
    1,648
    U just hatin on these ones...
    test
  12. Tha Cunnysmythe

    Tha Cunnysmythe Unsavoury Negroid

    Joined:
    Apr 14, 2002
    Messages:
    14,737

    Nah... It's "The W A The double R the E N to the... uhh... A B C D E F to the motherfuckin G"

    "What's Next" is possibly my favourite song from that album, partially because of 'NXET'.
    test
  13. The_MRB

    The_MRB infiltrate your border

    Joined:
    Feb 9, 2002
    Messages:
    3,784
    haven't we had the whole game discussion before it was boring then
    test
  14. Jan.E.Tour

    Jan.E.Tour New Member

    Joined:
    Mar 11, 2005
    Messages:
    55
    This award should definitely go to Chingy for sharing his taste in women with us,

    "I like 'em black, white, Puerto Rican or Haitian, like Chinese, Japanese...OR EVEN ASIAN!!!
    test
  15. Dee-Zy

    Dee-Zy Free Willy!!!

    Joined:
    Oct 18, 2003
    Messages:
    4,233
    We still in ages of glocks, Razors or octs
    'Cause I lay in the drop, Pump the base on the pocket
    Move the H on our block, in front of H&R Block
    See the face on our watch, put your face on our cock
    I keep the looga hug, Show you how to use the snub
    Whoop-te-woo, fuck around be you I plug
    I don't do the drugs, baby I move the drugs
    Right on the computer love, it sound like computer love
    Duck the cop-cappers, And them top-hatters
    Fock flavors, harlem world we got gators
    Not dead I said they alive
    Lions, Tigers, Bears, oh my
    It's a straight zoo, A to Z, May to April
    Bring the Apes through
    Fuck around you be ape food, baked food
    9 bitches 8 dudes, Diamond visions, great cubes
    Get it straight fool
    test
  16. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    The games line makes sense.

    he actually came out the coma in 99.
    test
  17. iLoveEbay

    iLoveEbay New Member

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    4,163

    HAHAHAHAHA, this shit had me rolling. Microscope...IGNORANT fuck...stay in school kids!


    LMAOAHAHAHAHHA
    test
  18. main eventtion

    main eventtion New Member

    Joined:
    Jul 5, 2001
    Messages:
    1,133
    WTF are you talking about

    That Murda line was wow

    and Cassidy line was nice to i liked it a lot

    but the rest your quite rite
    test
  19. TheCapitalist

    TheCapitalist New Member

    Joined:
    Oct 30, 2004
    Messages:
    47
    Ok......dumbest line ever

    Im the shit in the car, treat it like alfred though, shit in the car
    pop a squat in the drop, take a drop in the drop
    while ur poppin the top, unlockin ur locks

    -Killa Cam of course

    Who the fuck raps about "taking a drop in a drop"
    i laughed my ass off when i heard that, has to be the funniest line ever
    test
  20. Imperial1

    Imperial1 For pressed ones only

    Joined:
    Oct 15, 2004
    Messages:
    2,670
    He should give his G.E.D. back if he earned one. If not, he should give his diploma back to the school for the retarted kids.

    Imperial1
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)