Draftstreet Thread

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Dely, Sep 10, 2012.

  1. NyceQTV

    NyceQTV Grayscale

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    31,929
    man i can already tell imma be doing this


    they might as well stick this and take down that PG thread :scared:
    test
  2. Ckopper

    Ckopper ....

    Joined:
    Nov 28, 2009
    Messages:
    6,695
    Maybe because you were new. Newly registered people get a 20% discount, explained why i could join one $11, two $5, and one $2 league after depositing twenty bucks. I still have a dollar left lol

    Sent from my shit using Tapatalk 2
    test
  3. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    you must be talking about the free credits you get if u win a free league where you can buy stuff like draftstreet pens and what not thats not money

    top 15 payout i dont know sounds like money
    test
  4. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    That's a free roll

    Post the link to that bro
    test
  5. Ckopper

    Ckopper ....

    Joined:
    Nov 28, 2009
    Messages:
    6,695
    Oh shit completely forgot you guys all played week 1 lol

    Sent from my shit using Tapatalk 2
    test
  6. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    I didn't know they had a free roll this week link that quota


    Sent from the Waffle Palace fka The Lightskndid Nigkas Palace
    test
  7. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    test
  8. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    that's cuz its a free league dude
    test
  9. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    Naw he in that free roll Flic posted too. I'm in there
    test
  10. NyceQTV

    NyceQTV Grayscale

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    31,929
    i dont know how to even see the league im in... i can just see the league ID

    then it says enter draftroom

    and it only shows my team


    how do i see the free roll im in
    test
  11. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    If i use ya recruiting link you gonna help me get use to the shit?? Like how to navigate thru the site and how the different leagues work??

    I have no problem making you some bread if you gon help me cook
    test
  12. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    That's how it is bruh. Can't see the other teams til it start
    test
  13. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    i know, i realized that after joining that league.
    test
  14. NyceQTV

    NyceQTV Grayscale

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    31,929
    so that one that pay the cash is the free roll im in?
    test
  15. NyceQTV

    NyceQTV Grayscale

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    31,929
    oooh ok nvm i see it how...


    so does it start sunday... thats what it say... but what bout the games tonight?
    test
  16. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    That one start Sunday. I'm in some that start tonight
    test
  17. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    yea all freerolls happen after friday of that week
    test
  18. NyceQTV

    NyceQTV Grayscale

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    31,929
    i dont care about these head to head games

    so how does that free roll work then

    green bay and chi players arent available?



    ooooh damn actually i think i noticed that..... ok well everyone is at the same disadvantage....

    after this free roll imma start getting into this
    test
  19. NyceQTV

    NyceQTV Grayscale

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    31,929
    i like how you can host a head to head challenge too
    test
  20. Ckopper

    Ckopper ....

    Joined:
    Nov 28, 2009
    Messages:
    6,695
    I believe they have leagues that start on sunday and thursday, ones that start sunday dont have thursday game players available

    Sent from my shit using Tapatalk 2
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)