Battle Video DON'T FLOP - Arsonal Vs DNA [Checkpoint Main Event]

Discussion in 'Battle Video Archives' started by samgrafix, May 4, 2013.

?

Who won?

  1. Arsonal

    1 vote(s)
    33.3%
  2. DNA

    2 vote(s)
    66.7%
  1. Calviin

    Calviin New Member

    Joined:
    Apr 24, 2013
    Messages:
    57
    This.
    test
  2. You People

    You People Active Member

    Joined:
    Jul 26, 2011
    Messages:
    630
    "all my jewellery's golden/all my cars are stolen"

    :i'llholla2:
    test
  3. NotATr0ll

    NotATr0ll Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2013
    Messages:
    1,223
    anyways this battle was awesome>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ars first was insane
    test
  4. Somafide

    Somafide Well-Known Member

    Joined:
    Apr 23, 2012
    Messages:
    1,171
    the energy in this battle is electric. the bars aren't the best but that's not really what you hire dna for
    test
  5. Nick Vayne

    Nick Vayne Well-Known Member

    Joined:
    Apr 4, 2012
    Messages:
    2,398
    Wow DNA has to be the most unoriginal battler ever

    Didn't make it past either first rounds
    test
  6. Calviin

    Calviin New Member

    Joined:
    Apr 24, 2013
    Messages:
    57
    This hate is too blatantly strong. I'm out.
    test
  7. philadelphiaLAW

    philadelphiaLAW Active Member

    Joined:
    Jan 29, 2013
    Messages:
    816
    8:48 into this and Arsonal already killed him.
    test
  8. since83

    since83 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 14, 2011
    Messages:
    2,179
    Eurgh and Smack run this battle shit
    test
  9. Pavan

    Pavan Active Member

    Joined:
    Nov 1, 2008
    Messages:
    1,358
    Fall sleep during Ars third...
    I think props are so wack, wigs, deodorants, Canibus pages. Get the fuck out of here with that shit.

    I thought Ars was gonna body after the first. But he he fell of while DNA was gaining momentum each round. Close battle.

    Really looking forward Cruger x Con.
    Where is the schedule?
    test
  10. philadelphiaLAW

    philadelphiaLAW Active Member

    Joined:
    Jan 29, 2013
    Messages:
    816
    if heaven got a ghetto then yo pops spirit a fiend still tryin to cop rocks
    ....
    sad shit right now he looking down suckin that glass dick tryna hot box
    test
  11. BattleSavant

    BattleSavant Member

    Joined:
    Jul 3, 2012
    Messages:
    348
    Why aint this stickied
    test
  12. PJ Sumroc

    PJ Sumroc Ozone/Chi-town/Stump town

    Joined:
    Jun 3, 2010
    Messages:
    4,858
    Lmfao at " the second he spit his rds to me at Ruby Tuesdays"
    test
  13. PJ Sumroc

    PJ Sumroc Ozone/Chi-town/Stump town

    Joined:
    Jun 3, 2010
    Messages:
    4,858
    DF>>>>>> btw they been kill in shit lately
    test
  14. The Crate

    The Crate Zero Star

    Joined:
    Jul 18, 2007
    Messages:
    127
    I feel like a broken record every time DNA battles, dude is a super cornball to me on the battle tip, his setups and lines just fall flat it seems like every single fucking time. Ars is sometimey...being honest I got through the first two round and when DNA put the wig on that's when I cut it. From the first two rounds it seemed like Ars got them, but I'm not even voting this battle just isn't good. I think I'm about done giving DNA chances.
    test
  15. AntiChristEmcee

    AntiChristEmcee The Savior of Hip-Hop

    Joined:
    Mar 29, 2013
    Messages:
    141
    Ars got it. Good first round, alright second, and the third would of been good if he didn't draw it out so long.
    I found DNA's reaction to the bag of hygienic supplies very amusing.
    test
  16. WuTangintheCut

    WuTangintheCut Well-Known Member

    Joined:
    Jan 20, 2011
    Messages:
    6,712
    Ars 3-0 imo, okay battle.
    test
  17. necrolyricyst

    necrolyricyst Member

    Joined:
    Sep 20, 2012
    Messages:
    247
    whole battle was kinda weak due to the crowd over reacting to every little bar, at one point they actually reacted to a set up bar, before a punch even came. fairly generic bars from both tbh, dna doing the whole i know what you're going to say before you say it, and arsonal doing some more tedious dna "breakdown". shit was underwhelming as hell
    test
  18. WuTangintheCut

    WuTangintheCut Well-Known Member

    Joined:
    Jan 20, 2011
    Messages:
    6,712
    lolllllllllllllllllllllllllllllll
    test
  19. BATTLERAP BITCH

    BATTLERAP BITCH Member

    Joined:
    May 4, 2013
    Messages:
    102
    Arsonal got the first round, but DNA got the 2nd and 3rd round in my opinion.
    test
  20. caleidoskope

    caleidoskope Member

    Joined:
    Apr 11, 2012
    Messages:
    75
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)