Do you have friends of the opposite sex....

Discussion in 'Ladies Lounge' started by MISSKEYdaQUEEN, Aug 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678
    Lmao.. I love your personality lady.
    test
  2. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    LOL... I'm just saying... between the celebs- Chris brown, john mayer....etc... and the real crushes I have I need to be celibate... like for real! LOL

    If I wasn't I may be dropping some other typa threads in here...
    test
  3. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,904
    lol @ john mayer
    test
  4. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    ^^no laughing at him... he is HAWT!
    test
  5. Mr ExZ

    Mr ExZ evolved

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    17,374
    do u then queen lifes to be short to be anything but happy so if that works then thats what it is
    test
  6. RMs Leading Man

    RMs Leading Man Follow the Leader

    Joined:
    May 9, 2008
    Messages:
    65
    > john mayer

    anythingelse is a lie
    test
  7. H20_DirtyGlove

    H20_DirtyGlove New Member

    Joined:
    May 17, 2005
    Messages:
    1,979
    I fuck all my female friends.....sometimes I eat their pussy....I love pussy I've had over 200 pussies and I'm 21
    test
  8. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678
    ^^ Well I think we should make you a medal.
    test
  9. H20_DirtyGlove

    H20_DirtyGlove New Member

    Joined:
    May 17, 2005
    Messages:
    1,979
    test
  10. H20_DirtyGlove

    H20_DirtyGlove New Member

    Joined:
    May 17, 2005
    Messages:
    1,979
    hats more surprising is I've never been burnt not once and I rarely use condoms aids is just three letters in the alphabet to me
    test
  11. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    ^^^ u r just nasty...
    test
  12. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,904

    ahahaha son wtf u cant count
    A-1, I-2, D-3, S-4
    test
  13. H20_DirtyGlove

    H20_DirtyGlove New Member

    Joined:
    May 17, 2005
    Messages:
    1,979
    4 letters fucking sue me I was thinking bout aid

    Miskey I haven't fucked more females than your favorite celebrities and they might rich guys...I don't....

    So hang that shit up lol...shit I'm sure u fucked a guy like me...I'm sure u have I'm good at hiding it certain females I hide it some I don't
    test
  14. H20_DirtyGlove

    H20_DirtyGlove New Member

    Joined:
    May 17, 2005
    Messages:
    1,979
    4 letters fucking sue me I was thinking bout aid

    Miskey I haven't fucked more females than your favorite celebrities and they might rich guys...I don't....

    So hang that shit up lol...shit I'm sure u fucked a guy like me...I'm sure u have I'm good at hiding it certain females I hide it some I don't
    test
  15. SuB zer0

    SuB zer0 A.D.R.I.A.N.N.A

    Joined:
    Apr 1, 2000
    Messages:
    16,149
    h20 im sure you got aids my nigga
    test
  16. H20_DirtyGlove

    H20_DirtyGlove New Member

    Joined:
    May 17, 2005
    Messages:
    1,979
    lmao naw I got checked 3 weeks ago
    test
  17. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,904
    wat if u got it last week
    test
  18. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    Yes I have ... and I stopped fucking with him when he offered to eat the cat when I was on my menstrual... he was mad freaky. An awesome lay but I can not fuck with someone who doesn't have a standard of where they draw the line...

    But yeah...dat nigga was GOOOD at what he does..
    test
  19. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,904
    ill rich?
    test
  20. H20_DirtyGlove

    H20_DirtyGlove New Member

    Joined:
    May 17, 2005
    Messages:
    1,979
    This 3g update is lame everytime I type fuck it changes to rich WTF lol

    Miskkey I ain't eating no period pussy I rarely eat pussy to be honest...I've eaten maybe 6 pussies...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)