DJ Don Demarco horn sound

Discussion in 'Battle Video Archives' started by HipHopUG, May 20, 2013.

  1. HipHopUG

    HipHopUG HipHopUG.com

    Joined:
    May 29, 2012
    Messages:
    556
    Anyone got a clean mp3 version of that DJ Don Demarco horn sound?

    Wanna use it as a ringtone or alarm
    test
  2. GASP

    GASP ¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    6,127
    Holy fuck
    test
  3. JobOne

    JobOne Man of the Hour

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    10,358
    Make your own

    [youtube]Ks5bzvT-D6I[/youtube]

    1:42
    [youtube]ORQOYpLaA9U[/youtube]
    test
  4. BOLDYIN

    BOLDYIN heuhueheu

    Joined:
    Mar 9, 2013
    Messages:
    121
    test
  5. MutatedSeabass

    MutatedSeabass New Member

    Joined:
    Mar 18, 2012
    Messages:
    387
    its in a jay-z song, look it up. cut it. then add a horn.

    bada-bing-bada-boom.
    test
  6. nocontrollingme

    nocontrollingme I Control Everything

    Joined:
    Nov 1, 2012
    Messages:
    914
    don demarco is fuckin annoying
    test
  7. Lush One

    Lush One MR. CALIFORNIA

    Joined:
    Mar 22, 2005
    Messages:
    11,546
    Lol it's an air horn breh wtf
    test
  8. NotATr0ll

    NotATr0ll Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2013
    Messages:
    1,223
    wasn't drakes forever song first to use that sound?
    test
  9. _gp_

    _gp_ _ C M Y K _

    Joined:
    Mar 1, 2009
    Messages:
    4,518
    Are u sure that u are "not a troll?"
    test
  10. NotATr0ll

    NotATr0ll Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2013
    Messages:
    1,223
    it was the first time i heard it...
    test
  11. _gp_

    _gp_ _ C M Y K _

    Joined:
    Mar 1, 2009
    Messages:
    4,518
    Fair enough
    test
  12. NotATr0ll

    NotATr0ll Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2013
    Messages:
    1,223
    so whats first popular rap song it was in?
    test
  13. NotATr0ll

    NotATr0ll Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2013
    Messages:
    1,223
    test
  14. _gp_

    _gp_ _ C M Y K _

    Joined:
    Mar 1, 2009
    Messages:
    4,518
    Man, I have no idea
    test
  15. NotATr0ll

    NotATr0ll Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2013
    Messages:
    1,223
    so wtf did u post that stupid comment to me wen i said wasnt drakes forever song first to use it.. when it probably was.. looks like ur the troll
    test
  16. WillyMcLain

    WillyMcLain Well-Known Member

    Joined:
    Jan 12, 2013
    Messages:
    1,955
    lol... like it's his original shit or something... that shit been around forever :funny:
    test
  17. GASP

    GASP ¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    6,127
    DJ Damarco is a fucking fag
    test
  18. THINKaboutIT

    THINKaboutIT Do you like fish sticks?

    Joined:
    Nov 5, 2011
    Messages:
    1,979
    lmao arguing about the use of air horns in songs.

    God bless RM
    test
  19. JobOne

    JobOne Man of the Hour

    Joined:
    Jul 7, 2009
    Messages:
    10,358
    Yahoo answers, indisputably accurate...

    Wikipedia, slightly less accurate...
    test
  20. GASP

    GASP ¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    6,127
    Yeah normally they argue about useful shit
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)