Dizaster vs DNA Cancelled.

Discussion in 'Battle Video Archives' started by ville2ville, Feb 2, 2011.

?

Who's to Blame?

  1. Lush

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Dizaster

    0 vote(s)
    0.0%
  3. DNA

    0 vote(s)
    0.0%
  4. sandwiches, tbh

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TurboMikey

    TurboMikey Active Member

    Joined:
    Oct 28, 2010
    Messages:
    795
    I don't believe this shit is cancelled. Wierder things have happened tho.
    Posted via mobile device... from my mobile home.
    test
  2. trichomes

    trichomes 76

    Joined:
    Aug 15, 2008
    Messages:
    1,171
    i want more time or im not doing this battle no mo
    test
  3. IKNOWALL

    IKNOWALL Well-Known Member

    Joined:
    Dec 17, 2010
    Messages:
    11,377
    If dizaster only knew how much this is fucking up potential battles for him he would have been shut up
    test
  4. Will Slaughter

    Will Slaughter New Member

    Joined:
    Sep 14, 2008
    Messages:
    1,721
    i hope dna backs out cause dizaster always tries to twist what people say, change the rules and talk a lot of shit that he wont back up. The battle is going to be a mediocre performance both ways
    test
  5. Swagger Vance

    Swagger Vance New Member

    Joined:
    Nov 16, 2010
    Messages:
    1,187
    test
  6. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    i really think diz is just trying to make people hate him right before the battle happens. cuz until all this bullshit was happening everyone was sayin after nocando, jerzey swift, and swave sevah battles Diz was OMG DIZ 2.0 HES GONNA SMASH DNA....now they say fuck that i dont wanna see him rap forever etc.....he cant enter a battle as the favorite
    test
  7. CartmanGTSP

    CartmanGTSP New Member

    Joined:
    Apr 18, 2010
    Messages:
    740
    If this doesn't happen I don't consider it being because of DNA backing out, if this doesn't happen it's 100% Diz's fault. They agreed to timed rounds and Diz & Lush are the one who tried to double the damn limits and change the rules at the last minute. GTWC is a bunch of wack bitches who do bad business.
    test
  8. ville2ville

    ville2ville Friendship SmileNet [=

    Joined:
    Apr 2, 2009
    Messages:
    1,910
    Remember when DNA made that blog about wanting Dizaster way before he was getting 100k views per battle? Before he blew up in NY?

    I wonder if Diz saying, iirc, that he wasn't big enough or needed to put in more work, is weighing heavily on Diz's mind?

    I mean, wonder if Diz loses this battle? After alla that?

    Surely he has thought about that?

    he probably doesn't care but drama adds to everything!!!1
    test
  9. eastcoastreppa

    eastcoastreppa Well-Known Member

    Joined:
    Jan 13, 2011
    Messages:
    1,321
    for some reason diz want blame Lush about the unlimited time. Lush is such a pussy look at what he wrote on twitter @MRDIZASTER being willin to go outside his comfort zone.. The whole @grindtimenow & fresh coast community applauds your dedication. that was a hour ago when the battle was still......ARE U SERIOUS???? out of his comfort zone90% of battles have time limits nobody wants to here rappers ramble on for 7 mins
    test
  10. Bret_Hart

    Bret_Hart New Member

    Joined:
    Mar 16, 2010
    Messages:
    772
    Diz such a divas
    test
  11. ville2ville

    ville2ville Friendship SmileNet [=

    Joined:
    Apr 2, 2009
    Messages:
    1,910
    DNA did Lush wrong for MOB I think.

    Lush could be gettin his espiv on and trying to strike the fear of God into DNA for what he did to him for MOB. In Lush's mind this could all be comeuppance, but then again, i dunno where Lush and Diz stand friendship wise. Hasn't Diz recently said something about Lush not being honest or something? not trying to start a rumor or anything but I did I read something from Diz in the negative regarding GTWC or Lush or is my mind playing games with me?
    test
  12. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    diz is definitely not scared of battling dna. that is a fact
    test
  13. GASP

    GASP ¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    6,127
    Yo yo ima kick a freestyle
    when da d in da a
    when da f in da v
    wait a minute thats not my alphabet b
    yo when da a in da v
    dat mean dey seein da d
    when e equals f all dats left, is a g
    test
  14. IKNOWALL

    IKNOWALL Well-Known Member

    Joined:
    Dec 17, 2010
    Messages:
    11,377
    I think dizaster is scared to battle DNA with time limits do u remember how bad dizasters verse were verse arsenal them shit were vmoney bad.
    test
  15. Mr. Maverick

    Mr. Maverick Future Top Tier

    Joined:
    Dec 6, 2010
    Messages:
    1,525
    So then why doesn't he just battle DNA with time limits and body him, what is really the big deal here? Diz himself says he doesn't do timed rounds but the way he talks like DNA is so wack and underneath him and shit then just battle him on DNAS TERMS and prove your point.

    The thing is now lets say DNA did agree to unlimited time and Diz bodied him most people here will see through it because we now know and have seen how Diz's antics, the shit wont work any more
    test
  16. illmatiK23

    illmatiK23 .gif game proper

    Joined:
    Jan 13, 2010
    Messages:
    3,174
    Dizaster should've just given the baby his bottle and do the timed rounds. Smoke his ass and end this once and for all.
    test
  17. Boom

    Boom paradox

    Joined:
    May 23, 2009
    Messages:
    5,257
    its like diz is trying to get dna to back out lol.
    if he said hes gonna get dna jumped then that is mad lame
    test
  18. Big Leroy

    Big Leroy New Member

    Joined:
    Jan 22, 2011
    Messages:
    193
    DNA is like that creature in every video game that just won't die!!!
    test
  19. 360

    360 裝褋褣裐裳裛裒袙

    Joined:
    Sep 3, 2003
    Messages:
    2,817
    Where did diz say that?
    Posted via mobile device... from my mobile home.
    test
  20. eastcoastreppa

    eastcoastreppa Well-Known Member

    Joined:
    Jan 13, 2011
    Messages:
    1,321
    FROM LUSH TWITTER HOUR AGO

    Honestly, @MRDIZASTER being willin to go outside his comfort zone.. The whole @grindtimenow & fresh coast community applauds your dedication
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)