Dis This Dude #4

Discussion in 'Cypher' started by JASON ANTHONY, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JASON ANTHONY

    JASON ANTHONY White Devil

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    18,487
    Battle situation.

    Dis this dude (which just so happens to be T.a.C) in 8 bars or less.

    [​IMG]

    :funny:

    Go.
    test
  2. J Keeper

    J Keeper Super Jesus

    Joined:
    Jun 3, 2010
    Messages:
    14,113
    Yo T.a.C. fuck you and your mother too.
    All 49'ed like a stunta do, who you think you gonna fool?
    Did you lose weight? Or are those clothes just comfortable?
    Either way you look like a fake fuck comin' through,
    Lonely little bitch, tellin' sluts that's he paid and stuff,
    Takin' pictures of himself cuz noone else ever gave a fuck,
    I've got cause to slap 'em yo, that shit is corny and weak,
    Like awesome bathroom bro, I know the shorties agree,
    I'm sure you're the coolest dude of the people you know,
    So keep lookin' like a joke, as if you need to be told.
    test
  3. JASON ANTHONY

    JASON ANTHONY White Devil

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    18,487
    Yo TaC...
    Shia LaBeouf called, he wants his nose back,
    Nice hat,
    I didn't know they made yamakas in pro back,

    The 49ers stink, good thing you got a shower handy,
    Is that a kissy face your making, or did you just eat a sour candy?

    Hmmm or maybe he's just chewin a sore...
    Nice Shower, TaC... Ever used it before?

    Lmao Seriously, what the fuck is your mouth doin?
    Jesus, It looks like you're having a fuckin bowel movement?
    test
  4. lyricalpriest

    lyricalpriest Rap Games Dawson Creek

    Joined:
    Apr 12, 2000
    Messages:
    24,093
    your hat's backwards ya ass back-words, if ya ask tac if he on crack
    "that's a fact" is what he's gone answer ...

    his long sleeve's match his long bang's
    he look like keanu reeves..............after he got mamed..

    look at this nut case, what he call that pose, crooked-I's duck face?
    you a butt face, with'a nut stain, ain't a stubble on ya chain you a young mayn
    you look like droopy one of the 12 elves, your the biggest wigger I KNOW
    all but besides L (that's me)

    one shot of liquor i bet you'd be so throwed, that you'd turn into your alter ego "sillines"
    and start hunting for "soul pole" you hobo, son of-a homo, you shouldn't rap, that's a big no-no, my daughter seen ur picture said your a big bozo, we all know only bitches take bathroom photo's and this is a debacle you ho-ho eatin mo-fo im the flow pro!!!
    you got a new hole toe i thought i should hold back but JA said NO BRO so i gave you the full BLOW!!!! so you should just fall back. RETIRE FROM MODDING, and buy you a volvo.
    and get a low insurance quote from geiko and buy you some "MOJO"
    test
  5. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,669
    the hair in your yamaka is longer than your shirt,
    what the fuck bruh, 2 cm longer? it's a skirt.
    i know it hurts, when you see the virgin man in the mirror,
    and you can't make a change, so you standing in terror.
    at the image that reflects, back at your eyes,
    but you can't see through your hair, this guy's in disguise.
    i can't go on disrespecting you, it's hurting my soul,
    so i'm a fuck you in the tub, until your curtains are closed.

    weak, i know.

    but tee's my nig ...

    [turn] ...
    test
  6. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,201
    LMFAAAAAAAAAAAO


    shit, i didnt even realize i was making a face...wtf is that
    test
  7. JASON ANTHONY

    JASON ANTHONY White Devil

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    18,487
    You see anything else bangin? Cus his bangs ain’t,
    Funny… This fat fuck and his Iphone are the same shape,

    Lookin a bit fat, but at least you look tall,
    49’s gear on, but you don’t even watch football,

    You just sit on your PC and e-flirt, the shit’s funny,
    Do the chicks you e-date know that your giant T-shirts fit funny?

    Ain’t nothing substantial hangin from TaC’s crotch,
    Nice hair…
    He went from a wannabe black to a wannabe Sasquatch.
    test
  8. smittyrhythm

    smittyrhythm you love 2 hate me

    Joined:
    Jan 12, 2011
    Messages:
    1,147
    What the fuck is this some geek? Ive never seen such a freak
    Is it just me or does he look like Glass Joe punched in his ugly cheek?
    Seems like the kinda average dude that I get baggin my fastfood
    Your mother’s vacuum got too loud so you had to move in to the bathroom
    While in there you spend your days in front of the mirror like a statue
    And you’ve been past-due for a hair cut, put down the Sassoon and act soon!
    I cant believe my puter screen, it’s the kid from the Nebraska mall shooting spree
    Are you thirteen or just a junior side-show Bob hitting puberty?
    test
  9. G Force

    G Force Member

    Joined:
    Jan 8, 2011
    Messages:
    165
    Well i'm bored so may as well join in i guess... :)


    Man, look at the way T.a.C's ''hair is growing''!!!
    Tell me, how the fuck can this dude see WHERE HE'S GOING?
    I'll get up in this guy fluid 'n' quick like i flew in the pic
    The way he's ''chewing his lip'' looks like he's DOING A TRIP
    I'll ruin 'n' rip him with flows that maim, just for being so vain
    Yo! Why do you take a pic of yourself through a window pane?
    Bringing slow pain with schemes 'n' themes that taught these rhymers
    Reason he's by the shower: WAITING FOR THE TEAM OF FORTY NINERS!!!
    test
  10. Temujin the One

    Temujin the One New Member

    Joined:
    Mar 2, 2011
    Messages:
    13
    Your name is a lie because you the only one who talks about you constantly
    A fat fuck rappin with his mouth full, nothin we wanna see,
    Cryin himself to sleep thinkin why won't they love me,
    He's the only one who would take his pic cuz he so ugly,
    Yo wtf is that Rosie O'Donnell's pubes up on ya head man,
    Most action he ever seen is gettin dumped over a webcam,
    Not afraid of this clown cuz he ain't been a threat,
    I know the only place he gon ever see me is the internet
    test
  11. say day

    say day New Member

    Joined:
    Mar 8, 2011
    Messages:
    4
    This dude reps the 49ers like they've done something recently,
    somebody tell him San Franciscans are gay instinctively
    that pubic hair goatee probably took him a year to grow
    Son, I'll grab the belt, lock you in the closet, fuck your mom, and have pictures to show

    I don't even have to diss this dude, his picture does it for me
    If one is a thousand words, his are faggot and adoptee
    Please, kid, do us all a favor and lose some weight
    Just go back into your corner and masturbate
    test
  12. thatsizzle

    thatsizzle New Member

    Joined:
    Mar 19, 2011
    Messages:
    41
    how gay is tac? kid is crazy wack, never get no lady snatch
    of course i mean pussy....kinda like the way he acts
    or maybe its cuz his t.a.c.ky baggy clothes can't cover up his baby fat
    looks like you aint got much to say to that, well, whatever the answer,
    chemo patients think your even stevens haircut ain't no better than cancer
    gave my niner to your mom, then put the whore on a porn
    last time the niners were the bomb was before you were born
    get picked on much at school? taken often for a chump
    and i'm quick to drop this tenth grader and call it a sophomoric slump
    test
  13. I Need A Choppa

    I Need A Choppa New Member

    Joined:
    Mar 5, 2011
    Messages:
    229
    red hat i let the lead clap
    use u as a bed snack (no homo)
    the best back at this rap attack
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)