depressing hip-hop songs

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by -pablo picasso-, Feb 8, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NinjaMic

    NinjaMic Brian Disease

    Joined:
    Feb 18, 2001
    Messages:
    10,444
    RZA - Build Strong
    test
  2. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,751
    Rockbottom - Em

    Dmx - Slippin

    yeah, most of the stuff here..

    Dance - Nas.. sad..
    test
  3. varun2121

    varun2121 Boryokudan

    Joined:
    May 29, 2004
    Messages:
    1,026
    my december - linkin park - i know it isnt hip hop but that joint is fucking depressing.
    test
  4. Switch C

    Switch C Rap Legend

    Joined:
    Jul 18, 2004
    Messages:
    633
    Lol, once when I was mad depressed, I had Dance - Nas on repeat for a few hours straight just sitting there.
    test
  5. Senór Temp

    Senór Temp Child of Monrovia ...

    Joined:
    Aug 16, 2001
    Messages:
    16,428
    Life - Slaves Revenge ... Although you feel good towards the end (Unless you're a KKK member)

    Doc Brown - Decisions Decisions

    Doc Brown & Lowkey - Donnie's Lament (Mad World Remix)

    Lowkey - Beautiful World

    AC & Terra - Something You Heard

    Jin - Same Cry

    Chester P - Tears on My Pillowcase

    DMX - I Miss You

    Styles P & Pharoahe Monch - My Life

    Jay-Z - You Must Love Me

    I could type them up all night ... lol
    test
  6. ANDtheMC

    ANDtheMC New Member

    Joined:
    Sep 17, 2004
    Messages:
    7,744
    Talib Kweli - The Proud... SAD SONG
    test
  7. GTDProductions

    GTDProductions Aye

    Joined:
    Sep 26, 2004
    Messages:
    2,009
    One Song Away - Dim Dilla
    test
  8. NyC Purple Haze

    NyC Purple Haze Im most definetly white

    Joined:
    Nov 22, 2004
    Messages:
    232
    obie trice - dont come down ....oh sad depressed lil man

    LMAO @ mase-welcome back
    test
  9. hand jive

    hand jive New Member

    Joined:
    Nov 5, 2003
    Messages:
    1,582
    word, the only time ive thought "i want to die" that song was going round in my head, also the obvious bone thugs- crossroads (no1 wants 2 name this after blazin squad ruined it) many more but i cant think

    bending the laws and saying a non hip hop track Nick Drake- poor boy
    test
  10. hand jive

    hand jive New Member

    Joined:
    Nov 5, 2003
    Messages:
    1,582
    thats a postive song "we gonna make things work out eventually" "some day we gon make it"
    test
  11. -MSC-

    -MSC- Artois

    Joined:
    Feb 18, 2004
    Messages:
    787
    it still put your mood down with the chorus and that 'do u know how it feels to be stressed out'.
    test
  12. yooooo

    yooooo Member

    Joined:
    May 16, 2004
    Messages:
    537
    i gotta say no excuse for lovin by soul position, bottle dreams by eyedea
    test
  13. rennaslam

    rennaslam Reality Check

    Joined:
    Sep 18, 2001
    Messages:
    1,734
    Sing For The Moment- Eminem
    test
  14. SpAnKy

    SpAnKy 플레이보이

    Joined:
    Mar 9, 2000
    Messages:
    41,934

    Add

    Sage Francis-Rewrite
    Eyedea- Even Shadows Have Shadows
    test
  15. KonviKt

    KonviKt Jonny Punchline

    Joined:
    Jun 21, 2001
    Messages:
    21,784
    I was about to say those lol


    test
  16. ARIZCATZ

    ARIZCATZ Game Of Death

    Joined:
    Feb 25, 2002
    Messages:
    792
    Nas - The World is Yours and One Love.

    Not really the lyrics just the beats.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)