DEF picks up Opshins

Discussion in 'Emcee Hookups' started by QuicK SyllaBle, May 8, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. QuicK SyllaBle

    QuicK SyllaBle New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    13,403
    as new crew leader...i decide to kill DEF...sorry fellas but i aint got time to run it
    test
  2. -Oz-

    -Oz- ^^^^^

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    25,740
    Played
    test
  3. QuicK SyllaBle

    QuicK SyllaBle New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    13,403
    test
  4. -Oz-

    -Oz- ^^^^^

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    25,740
    it's on
    test
  5. QuicK SyllaBle

    QuicK SyllaBle New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    13,403
    oh...u got it son...ima beat u
    test
  6. BLooDSHoTT

    BLooDSHoTT R.I.P. Point Game

    Joined:
    Apr 27, 2003
    Messages:
    12,085
    .. Lol
    test
  7. M.H.

    M.H. New Member

    Joined:
    Sep 21, 2003
    Messages:
    1,827
    wow. this was gay.
    test
  8. QuicK SyllaBle

    QuicK SyllaBle New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    13,403
    ^^ gayer than u possibly...i dunno ur birth cetificate is on rainbow paper
    test
  9. M.H.

    M.H. New Member

    Joined:
    Sep 21, 2003
    Messages:
    1,827
    :-/

    that was ok, i guess. wording was off a lil' tho....
    test
  10. KiLLaMaC

    KiLLaMaC KiLLaMaC

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    1,049
    .. tru
    test
  11. TRUTH KILLZ

    TRUTH KILLZ New Member

    Joined:
    Sep 17, 2003
    Messages:
    1,460
    damn wut da hell we do to get all these haterz
    test
  12. -*Deranged Mind*-

    -*Deranged Mind*- got any cheese

    Joined:
    Dec 1, 2001
    Messages:
    16,305

    suck very very badly.
    test
  13. M.H.

    M.H. New Member

    Joined:
    Sep 21, 2003
    Messages:
    1,827
    not really.
    test
  14. KiLLaMaC

    KiLLaMaC KiLLaMaC

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    1,049
    LMFAO
    test
  15. TRUTH KILLZ

    TRUTH KILLZ New Member

    Joined:
    Sep 17, 2003
    Messages:
    1,460
    lol at this thread talkin bout def picks up Op get da fuck outter here
    test
  16. KiLLaMaC

    KiLLaMaC KiLLaMaC

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    1,049

    LoL .. yeh u should
    test
  17. M.H.

    M.H. New Member

    Joined:
    Sep 21, 2003
    Messages:
    1,827
    ^jumped on the bandwagon cuz he's an herb
    test
  18. KiLLaMaC

    KiLLaMaC KiLLaMaC

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    1,049

    LoL .. shut the fuk ^
    test
  19. QuicK SyllaBle

    QuicK SyllaBle New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    13,403
    he jumped on coz he is smart
    test
  20. KiLLaMaC

    KiLLaMaC KiLLaMaC

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    1,049
    opshins should take ova the whole crew..
    yall all suck .. u let everyone in your crew .. dam ..
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)