deeeeeeeeeeeeeeeead @ this Anthony Davis gif

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by TWAMP$iN, Apr 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TWAMP$iN

    TWAMP$iN proper weaponry

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    99,998
    test
  2. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    lmaooooooooooooo
    test
  3. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    FUCKING GONEEE! :funny: jkasdhksjahdkajshdka
    test
  4. -MV-

    -MV- Banned

    Joined:
    Dec 7, 2008
    Messages:
    18,194
    twamp i noticed you've become funny as of late, what happened?
    test
  5. TWAMP$iN

    TWAMP$iN proper weaponry

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    99,998
    you too b :funny:
    test
  6. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,421
    deaddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
    test
  7. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    I mean I fuck with the both of you but this was pretty gay :funny:

    Funny gif tho lmao
    test
  8. Hardkore

    Hardkore Blunts@TheBeach

    Joined:
    Nov 18, 2003
    Messages:
    23,127
    test
  9. Mythology

    Mythology Is Watching Big Brother

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    2,276
    EDIT: His Unibrow could be used to replace the symbol of anheuser busch, lol
    he should be their spokesperson, tbh
    test
  10. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    He is a funny looking human being


    Like piff
    test
  11. NV

    NV FEEL FREE MUSIC

    Joined:
    Jun 8, 1999
    Messages:
    55,812
    lmfao
    test
  12. Sub 0

    Sub 0 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 9, 2005
    Messages:
    1,858
    Holy fuck. That was funny.
    test
  13. dlbiininja

    dlbiininja The Hip Hop Poet.

    Joined:
    Feb 20, 2005
    Messages:
    9,071
    Just had to log in for this. BWahahahhahahahaha, I wasn't expecting that shit. Pretty fucking good.
    test
  14. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,621
    deaaadd
    test
  15. dlbiininja

    dlbiininja The Hip Hop Poet.

    Joined:
    Feb 20, 2005
    Messages:
    9,071
    test
  16. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    Lmfao... damn, this and the op...
    test
  17. McCizoy

    McCizoy Retired

    Joined:
    Nov 7, 2005
    Messages:
    12,003
    lmaooo

    I'm convinced he rocks the unibrow to keep the focus off his bottom row of teeth tho.
    [​IMG]
    test
  18. Brown Jesus

    Brown Jesus Menso is for Dummies

    Joined:
    Nov 24, 2004
    Messages:
    4,254
    Wow... that fool has teeth in the middle if his mouth.
    test
  19. Bad Dude

    Bad Dude Are you bad enough?

    Joined:
    Aug 9, 2011
    Messages:
    7,785
    the fuck wrong with this nigga teeth man

    ugh
    test
  20. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    Y'all ain't see his pops teeth?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)