"Dear Highschool" me sayin goodbye to my Highschool years on the Dear Summer beat

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by N-TeLLigeNt, Jul 9, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. N-TeLLigeNt

    N-TeLLigeNt aka Novill Da Truth

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    990
    Yeah, its basically me flowin abotu my higshschool years over the dear summer beat. Hope yall like it. Just hit me w/ some feedback n tell me what yall think.

    "Dear Highschool"

    Hope yall enjoy.
    test
  2. Amy The Rapist

    Amy The Rapist New Member

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    1,380
    lmao

    you're not serious are you?
    test
  3. N-TeLLigeNt

    N-TeLLigeNt aka Novill Da Truth

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    990
    Very serious.....i flipped the concept.......just listen first before u assume.
    test
  4. N-TeLLigeNt

    N-TeLLigeNt aka Novill Da Truth

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    990
    C'mon niccas dont sleep.
    test
  5. In A Dayz Ent.

    In A Dayz Ent. New Member

    Joined:
    Apr 11, 2005
    Messages:
    187
    shit is dope fam.............stay up
    test
  6. Hibernation

    Hibernation Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2003
    Messages:
    17,593
    Youd Be Sooo Sick.. An So Would This Track, If The Concept Wasnt So Gay Lmao
    test
  7. N-TeLLigeNt

    N-TeLLigeNt aka Novill Da Truth

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    990
    Lol..........just fuckin w/ something different, cuz i just graduated and all.....but thanks for the love.....still lookin for more feedback.
    test
  8. Smooth Nef

    Smooth Nef skooma la familia

    Joined:
    Aug 15, 2004
    Messages:
    898
    shyts proper homie.. good shyt
    test
  9. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,507
    the start LFMAO.. beat is cool... your flow is hot on this...not the best thing to rap you got a lispe... good track tho... not my thing but you rocked it pretty well.. pc
    test
  10. N-TeLLigeNt

    N-TeLLigeNt aka Novill Da Truth

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    990
    uppin for more feedback.
    test
  11. Triple_N

    Triple_N Embodiment of a tru emcee

    Joined:
    Aug 26, 2004
    Messages:
    210
    ah'ight good beat choice....awww highschool was wack for me so I cant relate to this shit but hey you love school lol....flow was tight....def feeling the delivery....you spit this nice...I agree wit above katz..concept was wack but ya gotta respect the track..u def talented....much props stay up..........1
    test
  12. N-TeLLigeNt

    N-TeLLigeNt aka Novill Da Truth

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    990
    Thanks man.........good looks on that love

    I dont see why yall dont like the concept tho, its a real concept.......better than me talkin about poppin chris all day and bling. But hey.
    test
  13. P Stew

    P Stew The Kid

    Joined:
    Mar 3, 2005
    Messages:
    1,831
    ya flows hott but the intro is wicked gay...
    test
  14. Conceited One

    Conceited One Please Say The Baby

    Joined:
    Jun 22, 2001
    Messages:
    12,545
    THe intro was gay...lol...the rest of it was tight though...once the beat came in for a few seconds it picked up quick...dopeness...real shit homey...
    test
  15. IProFound

    IProFound Chokyonim

    Joined:
    Jan 6, 2004
    Messages:
    1,026
    Yea son I remember high school. lol... I dun see the problem with the concept. N1ggas talk too much bout what they dont know, we all can relate to this @ some point. Atleast most of us. Nice flow, you gotta nice sound to your voice too. I like how u flipped the concept... they nappin'!

    0ne.
    test
  16. KaSe_MuNNy

    KaSe_MuNNy New Member

    Joined:
    Aug 15, 2004
    Messages:
    297
    Of course people on here would hate on you for this, but brush em off homie. Fuck what these bammas say, this shit is dope.
    test
  17. kanoe

    kanoe aka KANOE~kING aLLAH

    Joined:
    Apr 23, 2003
    Messages:
    1,739
    yo man i think da concepts orginal and u used it nicely flow was mostly on point and i kinda laughed at da intro but not in a bad way just kinda suprised but keep doin you
    test
  18. N-TeLLigeNt

    N-TeLLigeNt aka Novill Da Truth

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    990
    Word good looks on the feedback, i was thinkin about changin the intro to.
    test
  19. N-TeLLigeNt

    N-TeLLigeNt aka Novill Da Truth

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    990
    Im glad that it hit you the way i expected it too, thanks.
    test
  20. Eye-Q

    Eye-Q The Engineer

    Joined:
    Jan 28, 2001
    Messages:
    231
    Good Shit....Uppin for my Northgate Fams
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)