Custom Cd Covers- Cheap Prices

Discussion in 'Graphic Forum' started by Street Vibes, Dec 12, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Street Vibes

    Street Vibes Street Vibes CEO

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    50
    test
  2. Street Vibes

    Street Vibes Street Vibes CEO

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    50
    test
  3. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    None of the samples work for me..
    test
  4. Intella-Jent

    Intella-Jent .:Intellectual:.

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    2,026
    test
  5. Pledge

    Pledge Bootz & oreo

    Joined:
    Dec 16, 2002
    Messages:
    1,975
    nope none work for me as well
    test
  6. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    CEO @ Age 15, thats gully
    test
  7. illete

    illete Timothy Sinatra

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    1,788
    LEAVE HIM ALONE.. he worked hard for that position
    test
  8. AGENTSPITS

    AGENTSPITS Got A BJ From AVA DEVINE!

    Joined:
    May 4, 2002
    Messages:
    15,030
    ur links are cut short, u need to fix them.
    test
  9. Street Vibes

    Street Vibes Street Vibes CEO

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    50
    test
  10. Slurs

    Slurs God²

    Joined:
    Jun 1, 2004
    Messages:
    227
    they all looking pretty rudimentary, keep working tho
    test
  11. OurSin

    OurSin lol @ equality

    Joined:
    Jan 17, 2002
    Messages:
    53,703
    yeah...i'd get some more practice in before i started trying to selll some ish.....
    test
  12. Intella-Jent

    Intella-Jent .:Intellectual:.

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    2,026
    lmao the grand theft auto one
    test
  13. test
  14. twelvetwentysix

    twelvetwentysix New Member

    Joined:
    Apr 25, 2003
    Messages:
    6,888
    do not quit your day job pal.
    test
  15. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    test
  16. Cire

    Cire The Peoples Champion

    Joined:
    Sep 18, 1999
    Messages:
    40,196
    You musta made Phirst Amendments album cover. Them shits is Cheeks.
    test
  17. Torrey Smith

    Torrey Smith Long Kiss...

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    3,059
    lol give him a break yall...homie is 15
    test
  18. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    You still need work but they're not bad..
    test
  19. Syn 6

    Syn 6 back off hiatus

    Joined:
    Oct 9, 2003
    Messages:
    8,231
    word up .. keep workin at it, you 15 you'll be real nice later on if u keep with it ..

    but as of now i wouldn't have u do work for me, especially for 30 ..

    stick to doin free shit for your boys and all til u get a lil bit nicer then start sellin ..
    test
  20. Vikto Beats

    Vikto Beats aka Viktomajarmo

    Joined:
    Apr 23, 2004
    Messages:
    15,184
    ^^ For sure.. Try to hook up with some dope artists and hook them up for free.. Promotion is the key my friend..
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)